stallkompisarna

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av stallkompisarna - 22 mars 2011 20:44

Shaa!

Anna ringde mig i förmiddags och berättade att hon snackat med Åsa på HFRK. Och på Fredag vid lunch ska hon dit med Zarrasin så ska antingen jag eller hon visa upp henne.. Mest troligen jag. Känns både bra och dåligt.

 

Bra för att hon kommer stå nära oss. Min skola ligger ju på HFRK så jag kan hälsa på henne varje rast om jag skulle vilja och kan alltid komma till henne.

Dåligt för att Zarrasin är en enmanshäst och jag tror inte hon passar på ridskola. Och jag kommer hata att se alla olika människor rida henne + att jag kommer sakna henne mest här hemma!


Passade på att klippa ihop en snabbisfilm innan i dag! Mobba inte att den blev lite konstig, ska göra en finare sen ngn dag. Zarrasin ♥

 


   

Av stallkompisarna - 22 mars 2011 19:06

Mitt löfte om att blogga varje dag gick inte så särskilt bra.. Men jaja jag säger såhär istället: Så fort jag har tid så bloggar jag, okej :D!?


Igår så motionerade jag Bagge. Han va överpigg men kändes iaf nt busig, hehe :D Kuta det kan han om man säger så (Y)

Idag så har jag ridit Ville pille ^^ Min lilla bäbis va liiite piggare idag, hade dressyrspö så jag riktigt kan smälla till honom om han nt lyssnar på skänklen >.< Vi travade över bommar, sen travade över 3, fattade galopp, galopperade över 3 & sen galopperade vi över alla oxå. Han va sjukt seg i traven & hade lite svårt med avståndet, ibland blev det 2,5 steg & snubbel snubbel, men han fixade ändå det hyffsat bra xD När det va halva galopp så var han sjukt seg, men han piggnade till den sista gången faktiskt ^^ Sen när det bara va galopp så va han faktiskt riktigt piggelin :D Kunde knappt få stopp på honom, lilla sötnosen ♥


Här kmr lite bilder från i lördags när jag & jojjo va på fredriksdal ^^

         

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards