stallkompisarna

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av stallkompisarna - 21 mars 2011 22:52

Lååång dag!

Red galna Melitta i skolan, fick höra att jag hittat rätt knappar på henne nu, känns kul! :D Sen red jag Cassini och Blondie på örs och sen red jag ut Zarrasin med Lisa & Hanni, Anna och Nolita och Cicci och Humle! Mycket trevligt. Finns inga ord för hur mycket jag kommer sakna detta. Men Anna sa idag att så länge det är ljust och varmt ute är det som vanligt men så fort det blir vinter igen vill hon inte ha kvar gården..

För er som inte vet så har han som ägde Hanni och gården avlidit.. Och Anna som är barnbarn till honom får sköta allt nu med hjälp av oss andra. Innan fixade han allt som mockning, fodring, in och utsläpp och köpte allt. Och hon vill göra sig av med Zarrasin som det ser ut just nu.. Ush :(


Men slänger upp någon bild på Blondie från idag så blir de lite kul! :)


 

 

Finaste ponnyn! Tur att jag får rida henne ändå iaf! ღ 


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards