stallkompisarna

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av stallkompisarna - 10 maj 2012 23:24

Kul väder det varit idag?

Ush! Hatar regn av hela mitt hjärta.. Hade Zollie idag och tänkte rida till örs ändå även fast de öste ner och regnade men där är ju alltid ett ridhus ledigt på Torsdagar men nej. Då hade en av ponnygrupperna tagit båda ridhusen. Lack jag blev haha! Fick alltså rida ute i ösregn på en lagom taggad häst. Ingen av oss tyckte det va särkilt roligt så red bara en liten stund och lät henne galoppera av sig lite sen red vi hem igen. Ingenting är kul när det regnar faktiskt! Dock kan det vara mysigt att sitta inne och kolla film eller umgås med vänner :)

Måste förvarna att min uppdatering nästan kommer vara lika med noll denna helgen. Drar med min kära vän Melinda hem imorgon och sover hos henne! På Lördag tror jag bara att jag hinner hem sen ska jag iväg igen. Inte bestämt men mest troligen! Alltså inte mycket tid på dom två dagarna. Söndag ska jag med Sandra och Zollie på tävling sen har jag mer tid haha ;)


Sjukaste att de snart är sooooommmarloov iiiiiih!! Sa vi tagga sommaren 2012?!


Förra sommaren haha! :D


 

Av stallkompisarna - 10 maj 2012 22:55

                 

Av stallkompisarna - 10 maj 2012 22:49

Måste bara förklara att filmerna där vi rider, så rider vi hem hästarna från ponnyridning därav plasthjälmarna och kläderna haha! Och Blitz brukar vanligtvis inte gå i form så vi skulle testa och se om vi lyckades, töntigt japp men kul! :D


   

Stiliga ekipage! *host*

 

 

Av stallkompisarna - 10 maj 2012 16:30

Hejhej!
När detta inlägget publiceras så är jag troligen hos Valborg med massa trevliga personer :). Har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva ville bara göra ett onödigt inlägg (like always) har ju lovat att blogga så gör de som sagt även om jag inte har ngt att säga. Så får väl skriva ihop ett bra inlägg när jag kommer hem ;) Om vad vet jag inte vi får väl se.. Om Bella kanske för de snart är 1 år sen hon åkte ?:) Ja de får nog bli om Bella i vilket fall som helst..

Men vi hörs :)


There's nothing more badass than being who you are - Darren Criss


 

 

Av stallkompisarna - 10 maj 2012 01:45

När jag skrev inlägget om Bella så hittade jag lite trevliga filmer ;)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards