stallkompisarna

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av stallkompisarna - 19 maj 2012 21:56

HejHej :)

Va med Jojjo idag, sjuuukt längesen vi träffades utanför örs! Ganska konstigt egentligen eftersom vi bor typ 10 min ifrån varandra så det är ju inte långt direkt.. Som Jojjo redan berättat så va vi först inne på fredriksdal där dom har kossor å getter & annat sånt kuligt :D Sen va vi hemma hos henne ett tag & nördade glee. Hon filmade mig när jag flippade ut lite (utan att jag visste om det!) men tvingade henne att radera dom (a)

Nu ikväll har jag väl nt gjort något särskilt, kollat lite på en tv-serie å sånt bara ^^


Imorgon blir det att gå upp ganska tidigt, ska ta bussen 8.55 bort mot kungshult! Dom ska ju ha terränghoppning där så tänkte dra dit och kolla med b.la Jojjo :) Mikkis ska hoppa med Casanova, får se om jag hittar något ställe där jag kan fota iaf 2-3 hinder ;) Banan är ju ganska lång, så blir nog att jag/vi står nära start & mål xd

Annars var det väl allt!

   

Av stallkompisarna - 19 maj 2012 20:54

Här kommer filmerna från longeringen igår med Casanova. 


Kan säga att det är många som tycker att jag skulle sökt till Ponnyakuten 4 med detta problem, men ville inte det.. :)


 
 
 

 

Av stallkompisarna - 19 maj 2012 18:24

Hejhej! :)

Idag har jag varit med Nisse :) Först var vi på fredriksdal och kollade på alla djur och gick en runda i skogen där. Vi gjorde en låt oxå vi kallar den Plåster Plåster ! (: Sen gick vi och köpte glass Calipo shots(?) skit gott iallfall sen gick vi hem och såg Glee! Kärlek till Glee! :'9


   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards