stallkompisarna

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av stallkompisarna - 15 maj 2012 23:40

Just nu känner jag bara såhär



Vi får se hur de blir imorgon om saker går som planerat eller inte. Fuck det rent ut sagt..


 

Av stallkompisarna - 15 maj 2012 22:25

Har kanske en grej på gång nu till sommaren, hoppas!

Mer info i slutet av veckan då jag fått besked, meeeeeep :3

 

Av stallkompisarna - 15 maj 2012 19:21

Eftersom jag inte bloggade i Lördags skrev jag inte att då va det 11 månader utan min Hanni! Tycker fortfarande att det är lika sjukt att hon är borta. Snart ett år! Min fina älskade häst, jag måste hälsa på henne snart!


You're still my everything, you will always be.


            


 

Av stallkompisarna - 15 maj 2012 19:08

Sha!

Riktigt chill dag i skolan! Började 10 och slutade 12 med Engelska sen PoF och gjorde i stort sett ingenting på någon av lektionerna! Hur skönt? Dessutom fick vi väärldens godaste äppelpaj till efterrätt! Hade kunnat äta hur mycket som helst känns de som. Sitter och funderar på hur jag ska skriva min uppsats om Arbetsrelaterade skador med inriktning bett. Måste ju göra mina arbeten så jag kan få mitt lilla mvg! Men först ska jag ta en lång PW och försöka hinna med att sola också!

Imorgon drar jag och Julia till Malmö direkt efter skolan med härliga människor för att kolla på bästa Avicii!! Såååå taggad :0 Det skulle ju egentligen vara för ett bra tag sen men blev framflyttat till imorgon då han va sjuk. Lite dystert eftersom låtarna blivit "gamla" nu men hur som helst så är dom grymma! Kommer bli en helt awesome kväll är jag säker på. Iiihh :')


Gammal men så otroligt bra, blir sjukt taggad av att höra den!


 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards