stallkompisarna

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av stallkompisarna - 28 maj 2012 22:34

Har inte tänkt på att blogga idag, men slänger in något snabbt nu!

Ridning på skolan imorse, dressyr som alltid på måndagar. Rider fortfarande Dustin, gick väl sådär idag.. Jag blev irriterad på ridläraren (vilket jag alltid blir när vi rider för henne) och min ridning var bara allmänt dålig. Galoppfattningarna gick skit, han bara slängtravade och när jag smällde till honom med spöet kom det ett surt bocksprång från hans sida. Vi tränade på öppnor i princip hela passet - kan det bli tråkigare?

Sen har jag även varit på örs och träffat mikkis, mysigt som vanligt! Vi är lite knasiga bara :D

 

Av stallkompisarna - 28 maj 2012 21:44

Halloj!

Slänger in ett snabbt inlägg nu, har 3 arbeten kvar att göra så måste fixa dom!

Red ut Zollie igår, daaaaamn så härlig hon va! Red på galoppsträckan i lugnt tempo och hela vägen bort gick hon i låg form och galopperade lugnt men så fort jag vände hem så BAM! Haha som ev liten exploderande kanonkula. Hon gick i låg form samtidigt som hon drog och försökte öka hela tiden haha. Så söt! Riktigt härlig runda som jag verkligen behövde, fina pollen!

Hade hoppning i skolan idag, sista ridningen innan sommaren :( Sorgligt! Vi rider ju inte i trean då vi har en massa plugg ist.. Ush får se hur jag klarar det! ;) Hur som helst så va Power Line sjukt fin idag! Han kom knappt fel överhuvudtaget idag! Hasn va lagom pigg och busig, just the way I want him! När vi hoppade sista banan så kom han fel på en linje, räcke - oxer på en båge. Han kom lite för nära eftersom det är så svårt att se avstånden på han då han har så stor galopp så jag visste inte riktigt hur mycket jag skulla samla eller behålla. Tog om linjen igen och första gången kom han alldeles för stort och hoppade ett megasprång hah! Flög nästan över huvudet på honom i landningen samtidigt som han drog ner det till marken haha! Tog om linjen igen och då blev det perfekt. Min fina pojke! Hoppas jag kommer med i SPIDen på honom :*


   

Bilder från helgen! Ser ni poolen i bakgrunden på första bilden? Myyys! Jag och Julia på nästa :*


 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards