stallkompisarna

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av stallkompisarna - 25 maj 2012 22:21

Musiktips nu igen, haha :D

Denna tjejen sjunger så grymt fint, säkert många som hört henne innan! Birdy kallar hon sig, hon är född 1996 alltså yngre än mig - helt sjukt! Hon gör dessutom en cover på en av mina favoritlåtar: Skinny Love av Bon Iver.


Har även ett tips till, en låt som jag hörde först för någon dag sedan men som redan hittat en plats i mitt hjärta av någon anledning ^^

I really fucked it up this time, didn't I my dear?

 

Av stallkompisarna - 25 maj 2012 22:16

Solade en stund efter skolan idag och har nu en sak att säga: använd solkräm för ditt eget bästa!

Haha är själv lite solbränd eftersom jag inte orkade smörja in mig, så har väl lärt mig en läxa.. Är dock inget extremt och svider ingenting men det är snyggare med brun färg än rödbrun! xd

Har hört att det ska regna imorgon runt 3 tiden, så det återstår väl att se om det stämmer? Hoppas dock att sommarvädret kommer tillbaka sen om det nu skulle regna :3

Haha bjuder på den extremt snygga bilden jag tog innan idag med min webcam ;)  

 

Av stallkompisarna - 25 maj 2012 22:13

Var hos tandläkaren idag och bytade bågen på tandställningen. Bågen är den tråden som går längs med alla tänderna eller hur man ska beskriva det xd Iaf, det spänner en del i munnen nu och lär vara öm i några dagar - tur att det är helg iaf! Om 2 veckor får jag även tandställning i underkäken, underbart -.-

 

Av stallkompisarna - 25 maj 2012 16:10

har seriöst inte ork att blogga i detta fina vädret, men slänger in ett snabbt inlägg.


Hela min vecka har varit fett lugn. Märks att det snart är sommarlov. Tror jag har haft 2 ordentliga lektioner denna vecka, sen bara chillat på alla andra.


Ska iväg hela lördagen och söndagen, så vänta er ingen uppdatering från min sida i helgen ;)


 

En del av mina vänner från skolan :)

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards