stallkompisarna

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av stallkompisarna - 11 maj 2012 20:43

Håller på att förbereda inför min konfirmation imorgon. 

allting är dukat och så...


Skull egentligen visat vad jag skulle ha på mig, men kunde inte hitta några bra bilder på klänningen , men visar skorna :)





Blir kanske något snabbt inlägg imorgon :)

   

Av stallkompisarna - 11 maj 2012 20:01

Hej, ett tag sedan jag skrev något här :)

Har inte känt mig så motiverad till att blogga, har liksom inget roligt att skriva om xd

Kan berätta lite om ridpassen i onsdags & igår så ni får något att läsa om ;)


Börjar med det i onsdags, markarbete på Dustin i skolan! Gick verkligen superbra, är sjukt nöjd! Fick nog inte en enda negativ kommentar utan allt var positivt - riktigt najs! Fick även höra i slutet att jag red honom superbra och att det var roligt att se :3 Visst, han är ingen särskilt svår häst men det är ju ändå kul att höra sånt :D Känner att han är en häst som passar mig jättebra, så han lär nog stå på alla mina papper om önskemål på häst framöver ;)


Igår blev det dressyr på stora Dior ute i ödåkra! Även det gick bra, lyckades faktiskt få den stora ångvälten att gå i form xd Anki sa i slutet av lektionen att hon faktiskt inte trodde att jag skulle orka rida ihop henne i form eftersom hon är så lång och lätt blir stark, men det gick faktiskt! I traven gick hon riktigt fint och när hon går i form så slappnar hon av och blir inte lika stark och springig, så det är ju bra både för mig & för henne. I galoppen gick hon väl hyffsat, där blev hon däremot ganska stark och försökte gasa iväg lite emellanåt, men det var bara att sitta tillbaka i sadlen och fånga upp henne mjukt igen. Skritten har jag svårt för att arbeta i eftersom jag inte kan driva på henne så mycket som jag vill för då blir hon så stark, men gick väl hyffsat där med :)

Nästa torsdag blir det uteritt på dubbel tid, vi rider alltså i 90 min :3 Härligt! Lyckades även snacka till mig Rosett då, haha :D Längtar redan..♥

Dior! En hel del häst.. ;)

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards