stallkompisarna

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av stallkompisarna - 4 juni 2012 23:25

Sha :)

Chill dag i skolan! Bara städade skåpen och lämnade böcker och käkade buffé. Mysigt! Imorgon är de ju avsluning och vi ska umgås med kära klassen och fika. Kommer bli så skönt med sommarlov! Jag och Melli yrade runt i stan idag och shoppade. Blev en sjukt söt klänning från Fröken Ethel till imorgon! Och även en vi sjal jag tänkte ha till den. Sen blev de nagellack och sån kokosolja att sola med när solen väl kommer fram ;) Bra shoppning helt enkelt!


Rensade mobilen lite och la in gamla bilder på datorn. Låter dom nyare vara kvar hehe. Tänkte slänga upp bilderna jag har kvar från praktiken här :D Lite blandat på oss och hästarna men ändå kul att se!


Fina Castello!


 

Jag och Julia ute med Malle och Otto


 

Posar'n!


 

Chaley, Castello och Cassie ligger ner och solar!


 

Me & fina Charley!


 

Malle efter dressyrpass


 

Brunisen! (ingen visste namnet så kallades Stora Bruna haha) Älskade henne i början innan hon blev knäpp..?


 

Camilla & Castello 130!


 

Haha Matilda och Castello käkar lunch i Trolleholm


 

Jullan och Levis, vår sovkompis! :*


 

Fina Devil efter ett dressyrpass!


 

Jag & Duffy, Josse & bruna Cassie och Julia & vita Cassie på uteritt!



 

Bästa Mallaco!



Ja lite random bilder som sagt. Längtar tills jag och Julia kommer tillbaka i sommar! :D


 

Av stallkompisarna - 4 juni 2012 15:41

hejhej!:)

Ska nog se Ulrik Munther den 16 Juni med min kompis Tintin. Kommer bli sjuukt roligt men tror man måste köpa biljetter och det kmr jag verkligen inte göra så vi får se liksom. Iallafall så såg jag han förra året han är sjuuukt duktig!

Grym kille!

Filmade denna förra året:



     

Av stallkompisarna - 4 juni 2012 13:15

Fullkomligt älskar denna låten!

Antagligen för den väcker minnen men ändå! LYSSNA!


Brukar inte gilla Simple Plan men denna älskar jag heh :)


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards