stallkompisarna

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av stallkompisarna - 10 juni 2012 22:13

Sharååå!

Lite lagom sleden tjej efter en låång helg! Igår drog jag och min tjejer till Båstad och ungicks med trevligt folk sen drog vi en sväng in om Madison. Sommarlover har börjat bra måste jag säga och bättre ska de bli! Åh känner på mig att det kommer klassa ut förra som ändå va så jävla grymt! Trodde jag skulle börja jobba denna veckan som kommer men de va tydligen nästa, gött? Ännu en vecka att kunna göra exakt vad jag vill på! Kännes att livet leeker :)


Imorgon ska jag ha Zollie och hon får äntligen börja trava! :D Sen ska jag passa på att träffa lite olika vänner sen får vi se vad som händer. Alltid något spontant som dyker upp? Yey :D


 

Nono, Julia & jag i skolan haha, snygga hjälmar? ;)

 

 

Av stallkompisarna - 10 juni 2012 21:51

Grym eller vad?? ♥

 

 
Av stallkompisarna - 10 juni 2012 20:30

Yup, hängde med Jojjo till stallet där hennes medryttarhäst Valborg står :) Fick rida 2 pållar, en 4-årig ponny som behövde motioneras och ett travarsto som skulle visas eftersom hon är till salu! Ponnyn heter Rapsodi och var riktigt mysig att rida, dock lite envis men det var bara kul att få kämpa lite ;) Travaren heter Lea ^^

     

Fick även en liten kompis idag, hihi :D Tror mest han var nyfiken på vad jag var för konstig människa, men han är ju för söt :3

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards