stallkompisarna

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av stallkompisarna - 8 juni 2012 14:14

Blev en spontan trip till Båstad igår med mina tjejer! Vi umgicks med folk och festade lite där, sov ca 3 timmar! Men är man elit så är man! Skämt åsido.. Nej men vi hade det trevligt tycker jag och väldigt händelserikt iaf! Kom hem vid 11 imorse och sen dess har jag bara chillat vid datorn. Eller rättare sagt nördat Grey's och kollat 3 program hehe! Är typ besatt.. (a)


Ska strax fixa iordning mig sen bär de av på studentfest! Min systers son tar studenten så åker dit. Träffar inte släkten på pappas sida så ofta så det känns som de va på tiden! 3 år sen sist typ? Längesen iaf! Känns dock inte som något roligt väder att gå i klänning och klackar i? Men vad gör man inte för att vara fin hehe.. Lider med stackars studenterna som fick sånt skitväder idag! Hoppas på bättre nästa år när världens bästa årsgrupp tar studenten, såklart 94:orna.. ;) Nej nu får jag faktiskt börja föna och platta mitt hår! Herrå :*


 

Fina Zollie!


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards