stallkompisarna

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av stallkompisarna - 16 juni 2012 22:07

Hallo!

Inte bloggat på några dagar.. Va på småsyskonens avslutning i Torsdags sen drog jag till Torekov med fina vänner och sov där! Supermysigt, badade i poolen och massa! På vägen hem drog vi spontant till Munka och hjälpte bästa Camilla med hästarna! Fina Greven nollade 130, bästa! :D


Idag va det avslutning med hoppspecialen såklart på världens bästa Ancker. Började sådär eftersom jag blev så förbannad på sadlen HAHA, stigläderna va ojämna! Visst är det så enormt irriterande? Åhhh hade panik.. Men så fort jag beslöt mig att leva med det så gick de super! Vi hade tävlingshinder och alla får vars ett nummer så bygger man ett hinder. Sen sätter man ihop alla nummren så får man hitta på en egen bana! Sista rundan gick så grymt bra. Min älskade, älskade Ancker! Gunillas ord: det är sånt slöseri att han inte är ute och tävlar! Och hon har SÅ rätt! Jag vet om att han hade älskat varje minut inne på banan. Världens bästa är han, gör en alltid så lycklig! :*


 


Min dator är så enormt efterbliven och seg.. Har panik! Ingenting funkar och allt bara segar sönder / laddar utan att det häänder något.. Tänkte kolla på Grey's men NEJ det funkar ju inte heller. + det ÖSREGNAR ute och jag ska jobba imorgon. Åh save mee :'(


 

:')

Av stallkompisarna - 16 juni 2012 17:38

'' We’ve been picking up the pieces
Leaving all the dust behind.
Sick of all the pressure
you’re just wasting time
And I don’t ever wanna know what it feels like
to be a shadow of myself ''



 

Av stallkompisarna - 16 juni 2012 17:32

Hejhej! :)

Idag har jag sett Ulrik ♥ med Nisse(Michelle) sååååååååå grym! :') Helt underbar den killen är alltså! Först gick han förbi oss men enligt Nisse var det nt han men jag visste att det var han så ja jag tog en bild av han ;)! har massa bilder och filmer ! :') Är ni riktigt snälla kanske jag lägger ut en video elr ngt ;)!

Det åskade... IALLFALL

Shit vad det regna medans vi såg han iallafall ett litet tag haha :') ! Så totalt värt det dock :)

 

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards