stallkompisarna

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av stallkompisarna - 9 juni 2012 19:28

Dålig uppdatering jag vet men inget särskilt händer i mitt liv just nu. Va ju på Liseberg i torsdags och hade skitkul! Igår satt jag bara hemma för va sjukt trött efter Liseberg och idag har det först varit hoppspecialen på Rosett och sen bara latat mig. Sov 20 minuter inatt så har inte haft energi till att göra något annat direkt, håller nästan på att somna redan XD Känns som klockan är runt 10-11 i mitt huvud men hon e ju bara halv 8 ;o

Pallar inte skriva så mycket om hoppspecialen, gick väl sådär om man säger så. Vi red ute i paddocken som är ganska stor, så sträckorna mellan hinderna blir ju ganska långa och ja det ledde till att Rosett var trött efter 2/3 av lektionen så det blev en del stopp i slutet! Men vi kom över alla hinderna till slut, ska nog få film av Mikkis sen så får ni själva se hur det såg ut ;)

 

:)

Av stallkompisarna - 9 juni 2012 12:15

ENJOY THE MUSIC!



''Forget me not, I ask of you
Wherever your life takes you to
And if we never meet again
Think of me every now and then''

 

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards