stallkompisarna

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av stallkompisarna - 14 juni 2012 13:46

Wohoo, har faktiskt lite planer inför helgen :D

På lördag ska då jag & Jojjo se hennes jäkla Ulrik "Ullkofta" Munther ;) Kan väl bli kul att se henne flippa ut lite, och helt ärligt han är faktiskt hyffsat bra! Han är dock inte så snygg som Jojjo tycker, men han sjunger bra iaf.

På söndag ska jag förmodligen med Mikkis på en tävling i Båstad(?). Hon ska tävla LB/LB med Casse. Ska dra med min kamera och ta en massa bilder, älskar att fotografera på hopptävlingar :3

 

Av stallkompisarna - 14 juni 2012 13:37

HejHej! Bloggade aldrig igår men hände inget särskilt igår heller. Var bara hos mormor & morfar och fikade, vilket vi alltid gör i början på sommarlovet :) Ganska mysig "tradition" faktiskt.

Idag är det sista ridningen på örs denna terminen, vi har bestämt oss för att avsluta med en liten hopptävling inom gruppen :D Tror jag ska ha Rosett men är inte helt säker, vi får väl se hur det blir. Fick mina Tretorn idag som jag beställde från Skara Hästsport när dom hade ett billigt erbjudande på dom, så får väl ta och inviga dom idag! Känns inte lönt att bara ha dom på tävlingar eftersom jag aldrig tävlar, så får väl använda dom som vanliga stövlar istället ^^

 

Av stallkompisarna - 14 juni 2012 13:17

Hejhej! :)

Om två dagar ska jag se Ulrik med Nisse! TAGGAR SÖNDER WOPWOP!   <--- ful smiles :)! Iallfall så AHHHHHHHH ULRIK ♥ !

Okej inget mer om Ulrik nu om jag nt bloggar lite efter på Lördag :$ Då kan ni förvänta er ett väldigt konstigt inlägg osv osv osv :')

Som sagt i söndags var Nisse med hos Valborg :)! Hon fick rida som hon skrivit osv osv så vi behöver nt gå in på det mer elr hur ? :')

Måndags: Gjorde inget hade väl mest tråkigt :')

Tisdags : OFFELIOFF!

Onsdag: Tror detta beskriver allt -->   

Torsdag : Idag ska jag till stallet (:

Fredag : Vet nt :$

Lördag: ULRIIIIIIIIIIIIIK <3


   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards