stallkompisarna

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av stallkompisarna - 18 juni 2012 21:40

J A G  S A K N A R  D I G !





Den i mitten va den första jag gjorde efter hon åkt, sen den längst ner och sist den längst upp.

BTW, Zarres inlägg KOMMER! ska bara ha alla bilder från usbminnena och jag hittar inte ett.. Men ja det kommer inom en snar framtid!


 

Av stallkompisarna - 18 juni 2012 16:31

Igår funkade inte min dator alls.. Stod bara Error och massa skit och den vägrade ansluta (har ju mobilt bredband). Så jag kollade på film ist.. Började jobba idag som sagt! Sååå chill har det varit idag haha! Lite segt och långtråkigt ibland då vi inte alltid hade saker att göra.. Men det funka ändå! Känns som detta jobbet kommer bli bra :) sitter hemma och chillar nu och sla tillbaka till örs om någon timme för att hoppa Dior! Kommer bli kuuul :D / Frida

Av stallkompisarna - 18 juni 2012 14:50

Hej,Tja,Hejsan,Hallå,Hejhej och Välkomna!

say whaaat ↑

Okej ska nt hålla på och vara random idag! Bloggen klarar inte min randomness elr ;) ? IT'S RAINING MEEEEEEEEEEEEN! Nejmen ska vara seriös (iallafall försöka).. Tänkte bjuda på en grym låt :')! Då jag nt har ngt speciellt att skriva om.. PÅ Onsdag(elr Torsdag?) så rids hästarna till betet så ska cykla till Ödåkra för att träffa Elli så vi sen åker till betet och glor lite :)


LÅTEN! :



 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards