stallkompisarna

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av stallkompisarna - 15 juni 2012 16:45

HejHej! Idag har väl inget spännande hänt direkt, har varit med mamma och lillebror i stan och käkat våfflor på ett extremt mysigt ställe! Det var ganska dyrt men någon gång då&då kan det väl få kosta lite extra :) Efter att vi hade ätit våfflor och latat oss lite i solen på deras uteservering så gick vi vidare ner mot stan, för att från början köpa lite ljus. Det slutade med att mamma kom hem med en klänning från Fröken Ethel och jag kom hem med en klänning & ett par shorts från H&M xd Robin gick mest och var uttråkad å jobbig som vanligt..

Väldigt sällan jag köper (& använder) klänningar men denna gillade jag faktiskt! Tänkte ha den på midsommar iaf ^^

 

Nu ska jag strax dra till Jojjo, väntar bara på att hon ska bli klar.. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer väl på något :) Elli skulle kanske komma senare också ;D

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards