stallkompisarna

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av stallkompisarna - 6 juni 2012 23:40

Säsongsavslutning av vääärldens bästa program idag! Det kan inte sluta så.. åh längtar till säsong 9!

Förr när jag tränade med Zarre för Camilla så missade jag typ 3-4 säsonger så har missat ganska mkt.. Så i sommar ska jag ha maraton och kolla igenom alla säsongerna hehe! Började på det första idag men det har segat pch laddat så får se om jag orkar se klart det.. Hur som helst; Grey's Anatomy <3


Imorgon ska jag och Julia till Camilla och hjälpa henne lite :D Ska bli grymt kul att komma tillbaka och träffa alla hästarna och Camilla åklart! Uppdaterar när jag kommer hem :)


 


Av stallkompisarna - 6 juni 2012 21:20

Imorgon drar jag till Liseberg med några från klassen, kommer säkert bli skitkul :D Brukar inte våga åka så mycket men får väl se vad jag vågar xd Var runt 3 år sen jag va där sist & det är ju alltid roligare med kompisar än med familjen ;)

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards