stallkompisarna

Alla inlägg under mars 2011

Av stallkompisarna - 16 mars 2011 17:23

Hejhej, det va ett tag sen ♥

 

Har inte alls haft lust att blogga, vet faktiskt inte varför :(

SG-träffen hemma hos mig var sjukt mysig, tack för en trevlig kväll alla ;* ♥

 

Förra veckan så red jag bara en gång, synd om mig :( Missade hoppningen med både Rosett & Totte :'O I lördags var sista gången på ett tag som jag hade Dimmboy.. :( Han gick verkligen superfint, men han blev lite småtjurig när jag spända sadelgjorden ett hål till för jag tyckte att den va lite lös xd Han ville nt galoppera med så spänd sadelgjord >.< Så jag spände ut den igen efter typ fem minuter x'D Han ska vara borta i minst en månad, har hört typ allt mellan 1-2 månader.. Kanske kommer han tillbaka, kanske säljs han :( Hoppas att han kmr tillbaka ♥

 

Som sagt så red jag bah en gång, kan säga att det beror på att min elaka rygg var tvungen att sträcka sig i söndags typ en timme efter att gänget hade gått hem >.<

Men nu är den bättre iaf ♥

 

Igår så red jag Ville, hehe :$ Det gick väl sådär >.< Lat som en ko var han iaf.. Vi red först typ 20-25 minuter inne, sen gick vi UT till paddocken :D Myyysväder ♥

Hästarna skötte sig faktiskt riktigt bra för att vara första gången (tror jag) ute i paddocken denna terminen ♥ Det va bah Tingan (& Bagge) som först blev rädda för ett papper/plastbit elr ngt, och sen i galoppen så stegrade Hieron sig tydligen x'D Ville var fortfarande lat även när vi kom ut .__.

 

Nu ska jag iaf bättra mig med bloggandet, ska försöka blogga varje dag minst en gång iaf ♥

 

Kom på en sak nyss x'D Ska rida igen i Fridas grupp (storhästar :|) & ska antagligen ha Dior x'D Haha, kmr se skitkul ut ♥

 

Bjuder på några bilder ♥

 

 

Gud va framtung han ser ut o.o Tror jag travade av elr precis skulle börja trava av >. 

Lisfis ♥

    

Lilla divan x'D♥ 

 

   

Alltid lika söta & seriösa ♥

 

    

Av stallkompisarna - 12 mars 2011 21:35

Detta är mina komenterarer av melodifestivalens låtar :)

1. Danny Saucedo:

Väldigt bra låt MEN upprepar In the club för mycket!:)

Skulle varit bättre om dom lagt in fler & olika ord!

Annars tror jag denna låten kan ha en stor chans ute i Europa :)
2. Sara Varga:

Usch! Helt ärligt jag minns knappt låten ;) Känns som jag sovit igenom den :)
3. The Monikers:

Helt grym låt!:D Hade hoppats att denna hade kommit lite högre nu men men den har ju fortfarande chans!:D Tror dom hade vunnit ute i Europa då alla är helt random där;)

4. Brolle:

Ärligt jag minns nt låten?;s Den var säkert inte ett dugg bra ;)
5. Linda Bengtzing:

Please Please Please! KILL ME PUT A BULLET THROUGH MY HEAAD! :D

6. Nicke Borg:

Gillas starkt! Dock har han en väldigt dålig engelska men den är ändå bra;)

7. Swingfly:

Hyffsat bra låt.

8. Sanna Nielsen:

Inte så bra såg ut som hon trodde hon var en Pokémon ! Därför hon var i ett halvt ägg elr boll elr något:)

9. The Playtones:

Gäsp vill jag höra dansbandsmusik kollar jag på dansbandskampen tack:)

10. Eric Saade:

Rolig & Bra låt:D

Som en skåning man är så måste man hålla på sina egna elr hur;)

Riktigt grym faktiskt :D

  

 

Av stallkompisarna - 10 mars 2011 19:58

heheh var tvungen :D


Iallfall!:)

Jag ser sån America's got talent

Det är typ två tjejer som har en lung sjukdom som gör att dom blir typ mellan 30-40 år gamla:(

Så typ denna sjukdomen får dom att vilja visa "världen" att även om man har en sjukdom så kan man vinna och kämpa och allt sånt :o



Jag gillar!



  

Av stallkompisarna - 10 mars 2011 15:41

Jag kommer sakna Joy SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mkt :(

ialllfall så

Måndags: Först örs sen bella:)

Tisdags: Hoppa Hieron

Onsdags: Teori hälsade även på joy <3<3

Torsdags: Ska ha bella:)

Fredag: Örs?

lördag: Örs?

Vet inte vilken dag jag ska åka än :)


There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose

  

SM!

Av stallkompisarna - 9 mars 2011 22:53

Sha!

Måste börja med att skälla på mina kära vänner som aldrig bloggar! FY!


Tränade med Zarrasin idag och jag red som en kratta.. Jag vet att jag kan rida bättre så varför gjorde jag inte de? Ush kändes hemskt.. Vi var inte alls samspelta och i slutet höjde dom till en bred oxer på 115-120 och då sa Zarre NO WAY och nitade. Så, så blev det med den saken hehe. Men någon dag ska vi minsann komma över!

Imorgon drar jag till HFRK för att hjälpa till på sm hela helgen! Kommer alltså inte ha dator förän på Söndag ungefär om jag inte lyckats låna någon. Men kul ska de bli! :) Dessutom får jag ju Tretorn hih! :D


  

Mina imorgon hihi! Och JA dom är coola!


  

Av stallkompisarna - 6 mars 2011 23:01

Igår var det ännu en sg-träff!
Denna gången hemma hos Miche, vi käka god mat, kollade på filmer och snacka och hade kul ända in till 4 på natten. Sen på morgonen bakade vi kladdekaka och hade det mys! Tack Miche för att du fixa det :)


I love you my giirls! ღ


 


    

Av stallkompisarna - 5 mars 2011 15:56

Vill bara berätta att jag är en av världens lyckligaste människa just nu;)

Gissa vem som ska se Tobbe Larsson i Båstad den 10 April (H)

Jo Jag med världens bästa moster (www.evasbilder.se)

:)


  

Av stallkompisarna - 5 mars 2011 15:49

Hejhej!:)

Längesen någon av oss bloggade så varför inte blogga?;)

Ikväll blir det Nisse:)

Vi ska sova där och ha det fett mys!

Iallfall så blir det massa skojjs ikväll och så vi KANSKE bloggar :)

Sen ska vi kolla Melodifestivalen tror jag?:)

Iallfall:D

BYYYYE


  

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards