stallkompisarna

Alla inlägg under juli 2011

Av stallkompisarna - 26 juli 2011 00:07

Sha!
Ett tag sen jag blogga.. Men jag har faktiskt knappt varit hemma! Har ju jobbat som sagt förra veckan, hade knappt ngn tid eller ork att blogga just då eftersom det blev tidiga och lååånga dagar. Men kul va de! Kommer lägga upp bilder sen! :D Igår va första gången jag sov hemma sen jag åkte förra veckan och jag kom hem halv 3 så orkade inte sätta mig och blogga då som ni kanske förstår. Men nu är jag Back on Track again.

Min dator är så otroligt seg och hänger sig hela tiden! Verkligen helahela tiden, jag pallar snart inte med den mer! Jag blir så sjukt frustrerad på den var eviga dag. Gaaah! Kanske dags att omformatera den?


Har inget speciellt kul att skriva om just nu så jag skriver mer imorgon!

Seeyaah.


 




Av stallkompisarna - 25 juli 2011 14:22

Hejhej :)

Inte skrivit på länge men inte haft lust helt enkelt heheehehe.. Imrrn så ska vi ha SG-Träff på betet :) Alltså träffa hästarna :D
Vilket betyder att min Sallysaknad försvinner lite <3

mihhihi :D
Här är en bild från förra årets SG träff på betet :)

   


Av stallkompisarna - 25 juli 2011 12:28

hejhej,

längesen jag skrev, MEN, har en bra förklaring! (I) datan haar varit hos mamma, och jag hos pappa!
förra veckan passade jag casanova, mikkis ponny, gick super, han var så snäll så!

ena dan låg han ner i hagen när jag skulle hämta honom, så u(y)ber söt!

blev  inga bilder, inga bra iaf, för kameran dog och sen orkade jag inte ladda den...

men jag red ut med amanda och tom en dag, och jag hade ingen aning om casanova var trafiksäker eller ej.. men det gick bra, vi lyckades undvika lastbilar, tåg och skrämmande fåglar! mycket trevligt !

här kommer iaf (inte så nya) bilder på casanova :) mikkis, jag tror jag stjäler din ponny.. ;$


       

 

Av stallkompisarna - 24 juli 2011 15:00

Fler bilder på mig & Rosett.

Bilder tagna från en film. Det är från en pay & ride på örs, 80 cm - felfri runda :)

              Ursäkta för min dåliga sits >.<

Btw tidsinställt inlägg, är i stallet just nu :)

 

Av stallkompisarna - 24 juli 2011 13:13

Bildbomb med bilder på mig & fina Rosett ♥


                     

Av stallkompisarna - 22 juli 2011 11:48

Pics sen tisdags natt :)

                            Tack för en sypermysig kväll/natt/förmiddag :)♥

 

Av stallkompisarna - 22 juli 2011 11:20

Glöm inte att skicka in bild till min Hot or Not ;)!

Skicka till: michelle.lundqvist@hotmail.com, märk mejlet med Hot or Not.

 

Av stallkompisarna - 21 juli 2011 18:27

HejHej :)

Tänkte ha Hot or Not här på bloggen lite eftersom jag inte uppdaterar så ofta för jag inte har något att skriva om..

Jag kommer titta på sits, samspel, outfit & helheten :)

Så skicka en bild till mig på msn eller mejla en bild till mig om du inte har mig på msn xd. Skicka till michelle.lundqvist@hotmail.com, märk mejlet med Hot or Not.

Bilden kommer att visas här på bloggen tillsammans med min bedömning ;)

Om någon inte har förstått det så ska man skicka en bild på sig själv när man rider x'D Dressyr eller hoppning spelar ingen roll!

Kom igen nu folket ;D

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards