stallkompisarna

Alla inlägg under juli 2011

Av stallkompisarna - 21 juli 2011 13:58

Hejhej :)

Tänkte lägga ut lite olika bilder från tävlingar m.m :)

Inget bättre för mig just nu såå xd


             


Av stallkompisarna - 21 juli 2011 13:40

HejHej (:

Idag ska jag nt göra något speciellt, ska till stallet som vanligt ^^

E nt säker men tror det är vilodag för pållarna idag, annars e det jojjo & eva som ska rida :) Har sjukligt mkt träningsvärk i ena armen så får väl se hur det går med mockningen å sånt idag, haha xd


Tänkte påminna mina kära vänner på bloggen om att skicka en bild på dig när du rider till mig som jag kan ha på vår nya header ;D

 

Av stallkompisarna - 20 juli 2011 19:08

Sha!

Händer massa kul på jobbet och här hos mina kusiner! Kommer berätta allt skoj när jag kommer hem igen och orkar skriva ett längre inlägg haha.

Allting kan hända när man heter Edman (;


Jag saknar dig älskling,

du betyder allt för mig,

vad som än händer.

H a n n i g a l l


 


Av stallkompisarna - 20 juli 2011 13:39

Heeej :D

elli, nisse, lisa & jojjo här (:

lisa jävlas med mig & klickar på massa knappar, jojjo eiiipar & elli fnissar xd nisse skriver som ni kanske fattat >.<

   Elli & lisa ska snart hem å jag & jojjo ska snart till stallet å rida :) Lisa ska oxå rida när hon kmr hem eftersom hoo passar mikkis ponny Casanova. Elli ska OXÅ rida på sin ponny Mistymist :D rida ut hälsar hon ;) VI ALLA SKA JU RIDA UT JU KOM JAG PÅ :D förutom jojjo, hon ska gå ;) & lisen har inga ridkläder x'D


känns som jag bara skriver vad som ploppar upp i huvudet just nu.. ♥


KRAMIIIIIIIISAR

Av stallkompisarna - 19 juli 2011 18:12

       

Av stallkompisarna - 19 juli 2011 17:20

HejHej, sitter här med handduk i håret :)

Kom nyss ut ur duschen (& sing-along till gleelåtar xd) efter stallet & snart så kommer hela sg hem till mig förutom frida & mikkis som nt e hemma :(

Ska gå & plocka undan på mitt rum + dammsuga lite här & var där det behövs (:

Harre!

 

Av stallkompisarna - 19 juli 2011 00:14

lite överskottsenergi??

Hon hade gått två pass innan och hållt på ett tag innan mamma börja filma...ponnyn blir aldrig trött! xD

haha stackars olle.. han bara låt mig va :(



 

 


Av stallkompisarna - 18 juli 2011 20:49

Sha!

Har inte så mkt att uppdatera om men slänger in ett inlägg ändå eftersom nästan ingen bloggar? (undantag jojjo!!)

Är hos min kusin och vi sommarjobbar i henne stall! Idag städade vi ur sadelkammaren och skrubbade och hade oss överallt, vi höll på från 10-16! sjuukt! Min allergi tog halvt död på mig.. inte bra att städa och ha dammallergi + inte ta sin medicin, ajja bajja! fick gå ut och andas mellan alla nysattacker, men jag överlevde!

Red en liten stund också på fiiina Carat! Duktig polle.

Saknar mitt hjärta mest av allt, I was born to make you happy. <3 


  

En frida igår!

 

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards