stallkompisarna

Alla inlägg under april 2012

Av stallkompisarna - 15 april 2012 11:26

Hej, slänger in ett snabbt inlägg innan jag måste rusa iväg till bussen. Jag ska faktiskt ut till Solbacka idag (stallet där skorpan & prinsen står) med Josefine! Ska fotta henne och Prinsen lite och kanske rida själv? Vet faktiskt inte riktigt xd Men ska iaf bli roligt att träffa pållarna igen, har faktiskt saknat Skorpan en hel del! Får väl ta ett snack med Inger och se om jag kan börja där ute igen :)

Nä nu måste jag dra, men slänger in en bild! :D

   

Av stallkompisarna - 14 april 2012 19:04

Hejhej!

Nisse ska gå på dass för hon är kissig och hällt i sig en halv flaska påskmust (halv liter), 2 chips påsar(mini påsar) och en Wasa Sandwitch..  Medans jag JOHANNA har ätit godis och druckit en liten burk cola! Vi har även kollat på en film som heter Cyberbully som nisse nt fatta någonting av för jojjo gjorde massa ljud ... HELA TIDEN ;)

Till mitt försvar så kan jag inte se en film jag redan sett utan att börja prata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Och vi började inte böla till den men jag var nära!

Nisse petar på mig o jag vet nt vf


     

Av stallkompisarna - 14 april 2012 15:24

Nu drar jag till bästaste "Gorgy", inte varit hos henne på aslänge ;o

Vi ska på maxi och sen se en film som heter Cyberbully som man tydligen bölar till? Okej - JOJJO bölar till den xd

Är fortfarande sjukt trött, men har fått tillbaka lite energi iaf :) Har man ridit Hieron så har man tränat allt man behöver för en vecka - jag lovar!

 

Av stallkompisarna - 14 april 2012 15:14

Hade Hieron imorse på hoppspecialen eftersom Rosett är halt (förmodligen en hovböld). Kan säga att Hieron är helt sjukt lat och gör verkligen ingenting självmant! Man får driva allt vad man har i varje steg för att han ens ska röra sig frammåt, försök då att jobba honom samtidigt så har du 2 par döda ben..

Han stannade några gånger och smet förbi vissa hinder när han blev trött, men annars gick det väl ganska bra :) Efter ungefär halva ridpasset blev jag så trött så jag började må illa och i slutet kändes det som att jag skulle svimma XD Borde träna upp min kondis..


Slänger upp några bilder som Julia på http://allroundschabrak.bloggplatsen.se/ fotograferade :)

           

Han är ganska söt ändå, lille Hieron :)

   

Av stallkompisarna - 14 april 2012 15:01

Hejhej!
Glömde blogga igår som jag egentligen skulle gjort ooups! Iallfall så har jag varit på Fredriksdalsfriluftsmuseum med min moster Eva och fotade lite. Massa djur sjukt fint där var en get/lamm unge vet nt om de har ngt speciellt namn..  Iallfall så försökte den stångas med sin mamma hehe. Sjukt sött ;) iallfall så fotade vi mest hästarna som förövrigt har gigantiska magar.. Sjukt tjocka :)

Nu ska jag nog snart va med Chris (SG HUMOR) och vi ska väl göra ngt ingen aning! :)

       

Av stallkompisarna - 14 april 2012 13:28

Nyss skrivit ett ganska långt inlägg och börjat lägga upp massa bilder så stänger datorn av sig bara sådär?! Åååhhh tradigt förbannad man blir! Tappade faktiskt lusten till att skriva helt nu.. Skriver om de sen elr ngt, iaf imorgon. Det kunde ju iaf sparats men nej..


 

Världens bästa mule!


 

Av stallkompisarna - 14 april 2012 11:16

Hejj! Ingen uppdatering igår.. Hade fullt upp! Pluggade till hästskötarexamen med nono och träffade sen roliga vänner och umgicks med dom hela kvällen! Kom hem vid 3 typ.. Idag ska jag till Åstorp och ha grillkväll med massa trevligt folk! Ser fram emot det! :) vad ska ni göra idag då?/ Frida

Av stallkompisarna - 13 april 2012 22:01

'Cause you are beautiful inside, so lovely and I

Can't see why I'd do anything without you, you are.

And when I'm with you, I know that it's true

That I'd rather be anywhere but here without you ♥

                                     

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards