stallkompisarna

Alla inlägg under maj 2012

Av stallkompisarna - 1 maj 2012 16:32

Whii, jag & Bosse vann KM för ridskoleponny :D

Sjukt nöjd med rundan fast kunde ridit på mer frammåt & tagit snävare svängar i omhoppningen, men vi vann ju så det spelar ingen större roll! Kände mig faktiskt inte så jättestor på honom och såg inte så stor ut heller, så det är ju bra :)

Har även fått höra från lite blandat folk att dom tycker att jag borde få låna någon ridskoleponny till ponnyallsvenskan i höst, kan säga att jag håller med (a) Bara ridskolechefen som ska övertalas + att jag isåfall måste skaffa grönt kort.. Man kan ju alltid hoppas..

                           

 

Av stallkompisarna - 1 maj 2012 14:30

KLUBBMÄSTARE


Med världens bästa Ancker!

Studsig och snabb runda med Zollie men dock ett töntigt stopp då jag trodde hon va framme men hon lura mig, men annars hyffsat bra runda!

Måste rusa så uppdaterar mer sen + bombar med bilder! :D


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards