stallkompisarna

Alla inlägg under november 2011

Av stallkompisarna - 25 november 2011 21:16

Ignorera hacken där det går från vanlig -> slow motion, orkade inte fixa till det bättre xd

Musik: Dance, Dance, Dance (If You Wanna) - Cameron Mitchell

 

Av stallkompisarna - 25 november 2011 16:41

Första sändningen från Sthlm snart :)

Tror det var ngt med islandshästar ! Årets höjdpunkt elr ngt ;) Nej men asså inom häst världen är det väl typ Falsterbo, Göteborg & Sthlm(horse show båda) som är typ ''viktigast'' i Sverige elr något :)


 


 

Av stallkompisarna - 24 november 2011 18:30

Hejhej :)
Förlåt för dålig upptadering från min sida då jag inte orkat blogga.. Kör ett litet tidsinställt inlägg så när detta blir publicerat gissar jag på att jag troligen kollar tv eller något liknande :)

I tisdags red jag Hieron och det gick bra :) Vi hade tre galopp bommar där vi skulle ha 4 galoppsprång mellan och han bjöd framåt tyckte jag :)

Så han var jätte duktig :d



 


 

Av stallkompisarna - 20 november 2011 22:06

Pay & Ride idag då,

Felix va suuperduktig! Eftersom att underlaget hade släppt och många gick omkull tog jag tillbaka han i varje hörna och galopperade i kort galopp för att hålla honom stadig och det funkade finfint! Iband kan han bi lite sån att han drar på mot hinderna och bryr sig inte om förhållningarna och då får han såna rakt-upp-il-uften hopp för han komemr för nära, så gjorde han på framhoppningen men inne på banan lyssnade han super! Tog halvhalterna fint och lyssnade på mig. Duktig kille!

Imorgon blir det hoppning i skolan, me like! :)



Saknar min ponny sååå mkt! Hade inte velat något hellre än att få hem henne igen.

Tydligen rids hon inte nu och bara står i en hage och skruttar,

sånt slöseri på en så rolig och fin ponny..

Åh min älskling kom hem igen!

We were men to be.

  

Lite sillnad? :')


  

Hittade en bild jag gjorde förra året..

världens bästa hästar - det är ni det. <3

'

 

 

 

Av stallkompisarna - 19 november 2011 23:12

Lite bilder från löshoppningen som var förra året har jag för mej? :)

Täcker över alla som syns

Min moster som fotat alla bilder förutom dom på Felix och Ballerina för det har Frida gjort :)

                       


Av stallkompisarna - 19 november 2011 15:20

HeJ!

ska bara slänga in ett snabbt inlägg, ska upp till väla med ella snart!

Såg Breaking Dawn igår med Ella, Linnea och Jannica, rekomenderar filmen stark! Så grymt bra, man satt verkligen helt inne i filme! dock tråkigt att man måste vänta ett helt år tills nästa del.. Hade helst velat se den NU! Me hur som helst, rekomenderas!

Imorgon blir de Pay & Ride med Felix, kommer nog gå bra :=

Hinner nt mer nu, måste fixa sen rusa!

Chiaao!


      

bilder sen förrra pay & riden, haha på sista bilden, va inte alls med! :')


    

Av stallkompisarna - 18 november 2011 20:08

Skola idag, tråkigt! Först nationellt prov i engelska, uppsatsdelen. Mindre kul, fick skrivkramp efter typ halva tiden.. Sen håla i en timme där jag lekte mattelärare, haha xd Sen matte i 1h, lunch och 1h matte till. Visst verkar det kul? Not..

När jag kom hem så la jag mig i sängen och vilade i ca 3 timmar, var sjukt trött :o Sen mat & nu sitter jag här framför datorn och idol. Ska nog gå ner och sätta mig i soffan istället, skulle bara uppdatera här lite :)

 

Av stallkompisarna - 18 november 2011 17:30

nu börjar jag bli riktigt bra ju, ! men vänj er inte, nästa vecka är jag hos mamma och kan inte blogga på hela veckan (;


Igår (torsdag) red jag sune, gick väl sådär i början. han är lixom stel som en planka, och har jätte lång hals, så han är riktigt jobbig, och plus så går han typ och "doppar" huvudet när han går o.O men sen i slutet så sa rebecca (ankis inhoppare) att "jag skulle få bakdelen till handen", och visst, jag har hört detta ofta, men då gick det och jag fattade verkligen hur jag skulle göra ! Han kanske inte gick jätte fint, men han var mer stadig och "bar upp sig själv", och jag tror att det verkligen funkar på honom, så sen kan man börja fokusera mer på formen, man måste ju börja nånstans?
Här är en bild på Sune iaf :)


   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards