stallkompisarna

Alla inlägg under november 2011

Av stallkompisarna - 17 november 2011 23:15

Glömt lägga upp bilderna sen sista ridturen på hjärtat. Här kommer några av dom iaf! Så himla härliga bilder som ida cyklade med och fotade. Tack! :')
Måste säga att denna hästen är och kommer alltid vara min absoluta favorit att rida. Speciellt galoppen, som en fåtölj att sitta på. Hon är nog den hästen jag passade bäst ihop med ever. Kunde inte förstå att det va sista gången. Finaste!


           

             




Av stallkompisarna - 17 november 2011 22:56

 



Kan även passa på att säga att jag har NOLL bloggsug just nu..

    

Av stallkompisarna - 17 november 2011 22:54

Haij!

Värst vad jag blivit duktig på att uppdatera tycker jag hehe!

Chill och rolig dag i skolan! När jag kom hem stack jag till örs och red Felix. Vet inte vad det va med min grupp men vi hade sjukligt kul idag! Massa snack och skoj :) Felix va superfin som vanligt!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen sen fortsätta på En stjärnas liv som ska vara klart idag. Har inte gjort mer än vad som syns på bilden innan... (a)


It's not the goodbye that hurst, it's the flashbacks that follows.

 

  

 

 

Av stallkompisarna - 17 november 2011 18:02

Hallåååå alla bloggläsare :)
Man kan rösta på jerringspriset häär;

https://response.questback.com/sr/jerringpriset2011/


Dags för roffe att få ett jerringspris elr hur! :D

hittade länken på massa olika hästbloggar så vf nt lägga ut den ! :D


Go roffe (a)



 


Av stallkompisarna - 17 november 2011 10:51

 

Skriver om en stjärnas liv, yeeh!


 

-

Av stallkompisarna - 16 november 2011 23:20

 


Kloka ord Gunilla sa till mig.

Tänkt på dom och det är faktiskt sant!

Styrkan är att inte bry sig.


 

Av stallkompisarna - 16 november 2011 23:05

Haaij!

Kan meddela att mina handskar är tillbaka igen! :D Hade råkat lägga dom i min kompis Jennys jacka ist för min egen, så hon har dom i sitt skåp! :')

Skulle egentligen pluggat hela dagen men somnade vid 4 och sov/halvsov fram till 6 och sen åkte jag hem till mamma så har i stort sett bara gjort en sak av cirka 5? hehehe.. Aja får ta de imorgon!


 

Saknar mina fina älsklingar!<3

Har inte ens varit i stallet sen dom åkte, hemskt att är helt öde nu :((

 

 




Av stallkompisarna - 16 november 2011 22:17

Det går inte en dag då jag inte tänker på dig & tiden vi hade..

   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards