stallkompisarna

Alla inlägg under november 2011

Av stallkompisarna - 13 november 2011 19:55

Jag har nog ingen speciell anledning till varför hästar & ridning får mig att må bra.. Hästar bara har något 'magiskt' i sig som gör så att jag blir glad och mår bra, vet faktiskt inte varför. Det bara är så helt enkelt!

Knepig fråga idag, därför det blev ett så kort svar.

 

Av stallkompisarna - 13 november 2011 12:40

Bloggar snabbt innan jag ska byta om, måste snart sticka xd + ska hinna städa lite på mitt rum innan ;s

Iaf! Jag, Jojjo, Elli, Lisa & Frida ska dra till ponny SM en runda idag! Vet inte om jag ska ta med kameran.. Kanske lika bra det kommer förmodligen sakna den om jag lämnar den hemma xd


Jag har även startat en egen blogg, kommer dock fortsätta blogga här precis som innan så ni behöver inte vara oroliga :) http://writtenwithasmile.bloggplatsen.se heter den, ta gärna en titt :3 Startades igårkväll/natt så har inte hunnit blogga så mycket där.. Kommer uppdatera både här & där senare ikväll när jag har tid!

 

SM

Av stallkompisarna - 13 november 2011 11:21

Hejhej :)

Snart ska jag till SM och kolla ja hoppning då alltså ;) Det är på HFRK så inte så långt att åka :) Elli (Daniella) kommer hit typ kl 1 så vi är väl där ute 2 ! ;D

Frida o Louise(Lisa) är nog där vid 1 så vi träffar säkert dom också :)


+ Jag borde nt skriva namnen för ni borde förstå smeknamnen nu..

Ajaa :)

   

Av stallkompisarna - 12 november 2011 11:42

6 månader, ett halvår utan min fina prinsessa idag.

Slänger upp en bildbomb på några av alla de tusentals bilde rjag har på oss, ni får 2008,2009 i detta inläger sen 2010,2011 i ett annat :) Varning för extrema failbilder från 2008 haha!


2008

här hade jag nada koll på hur man red Hanni och jag chansade mest på allt och tyckte hon va hur svår som helst!

         

 


2009

här började det gå liite bättre och jag fick lite mer kläm på henne! Men ändå inte fullt ut, och själv kunde jag inte så mkt heller!

             


 

Av stallkompisarna - 11 november 2011 23:23

Hejhej :)


Längesen jag bloggat men har helt enkelt inte haft någon lust.. Kanske lika bra att jag bara slutar blogga. För två veckor sen red jag Sally då hon behövde gå lektion :) Mys ponny vi hade markarbete och ja även om det nt gick bra så var det kul att få rida henne. Denna veckan hade jag Hieron vi hoppade och ja det gick väl helt okej :) Kunde drivit honom mer men ja lätt att säga i efterhand helt enkelt.. I onsdags hade jag Dennis och det gick inte så bra han var sjukt lat fick racea han hela långsidan på HFRKS ridhus som ändå är ganska stort inte ens att racea hjälpte..

Jaja spela roll ni bryr er troligen inte ens ;)


   

Av stallkompisarna - 11 november 2011 23:04

Hoppning med Tamburett "Bosse". Gick bättre andra rundan, men Fanny kunde typ inte hitta den filmen :/

Vet att jag är för lång, kändes helt fel >.<

 

Av stallkompisarna - 11 november 2011 22:56

Sha!

Red Misa i Onsdags i skolan, hon var riiiktigt seg! MEn hon är ju bara en bebis, 4 år, så hon kan ju nt så mkt! Men jisses vilka steg hon hade! Stora och luftiga, hon blir nog finfin med tiden! :)

Igår red jag Felix på örs, gick bra! Han va fin och mjuk som vanligt, ingen konstigt där inte. Fina lilla pollen! Och idag red jag Zollie, först i lilla ridhuset sen i stora. Hon va piiiggg! När jag fattade galopp i stora så drog hon ner huvudet och "skakade" på det haha! Så söt när hon gör så! Sen skulle ja göra galoppombyte och hon bara fortsätter på sidan pch liksom skuttar runt med rumpan haha. Sötehästen :') Ska ha henne på Söndag också! Och hon har fått nya reflexer som blinkar röda, så fina hihih!

Måste säga att det har varit fett chill att ha ponny sm på skolan! Så vad har jag gjort på mina lektioner? Jo suttit på läktaren och glott såklart haha! ;) Ska nog dit en runda på Söndag och checka finalerna!

  

Snygg-Felix på km! :)


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards