stallkompisarna

Alla inlägg under april 2012

Av stallkompisarna - 28 april 2012 15:11

Bara för miche la upp dom söta bilderna ska jag lägga upp några till hahah!


           


 

Av stallkompisarna - 28 april 2012 15:01

Hallojsan!

Är sjuk.. har ont i halsen, är megaförkyld och hade feber igår men jobbade imorse ändå sen stack jag upp till Väla med US och vi letade sponsorer. Dock fick vi nästan bara svar som"ring huvudkontoret" så vi får ta och göra det någon dag.

Ush detta är helt fel tillfälle att bli sjuk på! Valborg och km nästa vecka ju.. :( Ska vila lite nu sen får vi se vad som händer senare.


wooopa nu kör vi! 

 

 


Av stallkompisarna - 27 april 2012 23:06

Har blivit mycket bloggande idag från min sida, det gillas!

Är sjukt taggad inför KM på tisdag, startlistorna kom ut idag. Startar 6.a på lille Bosse, blir säkert bra ^^

Även skönt att jag är ensam på honom, blir lätt så stressigt om man ska dela häst.. + behöver jag inte bråka om vilken outfit man ska köra på haha! :D Inte för att jag har så mycket att välja på då nästan alla mina saker är i storlek full, och det är lite för stort för den lille skiten xd Har dock för mig att det står att han heter Tamburett på namnskylten, står väl Taburette i passet ellet något?


Imorgon är det hoppträning, tänkte höra om jag kan få ha Bosse då. Har nämligen inte hoppat honom sen början av december, satt på honom senast i slutet av jullovet.. Så det var ett tag sedan om man säger så ;)

Nä nu ska jag nog sova, imorgon är det fullspäckad dag med först hoppträning och sedan direkt hem, slänga sig in i duschen och efter det iväg på kusinens konfa.. Jag som älskar att gå till kyrkan osv -.-

Bosse första gången jag red honom!

    

Av stallkompisarna - 27 april 2012 21:13

Har en känsla av att Frida & Lisa lär hata mig efter detta, men kan seriöst inte låta bli xd

Mikkis visade en tre sjukt snygga bilder på Frida & Lisa nyss och kände att den de verkligen behövde visas här på bloggen :D

   

Dom är för söta..♥

   

Av stallkompisarna - 27 april 2012 16:51

Eftersom jag inte fått bilder från Frida & Jojjo ännu så kan jag inte göra klart headern, men är klar med framsidan & min sida ^^ Tänkte ladda upp framsidan & min sida så ni får se hur de ser ut! När alla sidorna är klara så fixar jag ihopa dom till en animerad bild så den bytar sidor på headern själv :)

 

Ganska simpel design, men tycker det blev ganska najsigt ändå ;)

   

Av stallkompisarna - 27 april 2012 16:30

Sitter just nu och fixar en ny header till bloggen ;)

Eftersom bara jag, Frida och ibland Jojjo bloggar så tänkte jag bara ha med oss på den, men det går att lägga till fler bilder senare om någon mer skulle börja blogga igen ^^ Tänkte nämligen göra den animerad, så alla får vars en eller två bilder (en sida var, inte bestämt hur sidorna ska se ut xd). Tror det kommer bli ganska grymt faktiskt :3

 

Av stallkompisarna - 27 april 2012 16:00

Bjuder på en film från hopplektionen på Ballerina från förra veckan ;D

Fanny som va snäll & filmade med sin mobil :3

 

Av stallkompisarna - 26 april 2012 23:36

Inte suttit vid datorn idag! Power walkat i det dåliga vädret, en snabbis in om stallet och proppade i alla hästarna äpplen hehe :D Yrade runt i typ en timme med nono instans och försökte hitta ett bra solarium eftersom de va lång kö på vårt favoritsolarium.. :( kom hem från stan vid halv 11 och är så otroligt trött! Har dessutom sjukligt ont i halsen vilket inte är bra! Har inte tid att bli sjuk nu ;0 taggar inför nationella skriftligt svenska b imorgon. Skriva uppsats på 5 timmar! Eller ja man får sitta så länge men det är aldrig någon som gör de. Vi får väl se hur de går! Godnatt alla :* / Frida

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards