stallkompisarna

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av stallkompisarna - 4 januari 2011 22:09

Ja som många vet så har vi en häst på ridskolan som heter Osbourne "Ossy/Ozzy"

och många kallar honom älg! (:

Och detta är ett bevis på att han har älg i sig :)  


  


Av stallkompisarna - 4 januari 2011 19:55

Idag på ridningen skulle jag ha Fridas stjärna Blondie!:)

 

Det gick inte bra men det gick ju inte dåligt..?

Vi skulle hoppa studs en oxer och sen typ en S-båge

Jag sa till ridläraren då att jag bara ville hoppa S-Bågen och det gjorde jag då.

Vi kom över hinderna men jag rider med aldelles för hård hand så jag sitter och bromsar EXAKT hela tiden-.-

Måste verkligen förbättras.. Sen fick blondie ett äpple så nu har jag typ inga skuldkänslor över att det kändes som jag rykte henne i munnen (:

 

Har jag nämt att min och fridas hästar är bästavänner?:)

 

 

     

Av stallkompisarna - 4 januari 2011 11:32

Tänkte bara göra ett kort litet inlägg om hur mycket jag hatar min data (:

 

Intressant va :D?

 

 

Jaja, jag skulle då spela RCC nu på morgonen.. Så när jag spelat i typ 5 minuter så bah krashar hela programmet ner & datan hänger sig i typ 10 minuter .__.

YEY (y)

 

Ska visa en bild på hur det såg ut -.-

 

 

 

Det var allt jag ville säga just nu, kommer antagligen en film på Jojjo när hon rider ikväll, eller kanske en film på mig när jag rider om någon orkar filma (: ? 

 

  

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards