stallkompisarna

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av stallkompisarna - 6 januari 2011 21:25

Haai alla :D


Tänkte bara berätta lite om min dag, tänker inte skriva så mkt för ellis data e sjukt jobbig att skriva på, men gör iaf ett inlägg så elli slipper vara ensam om att ha gjort inlägg idag xd


Inatt sov jag skitdåligt, eller kunde typ inte somna förrens klockan var halv 3 på natten för då gick jag ner till soffan & somnade direkt xd

Sen väckte mamma mig 10 -.- alldeles för tidigt .__.


Vid 1 tog jag bussen till g-lund, elli kunde som hon redan berättat, inte följa med för dt va för mkt snö :( Jag skrittade bara idag eftersom det var så mkt snö.. SNÖN förstör allt o.o


Sen fick jag gå hem för jag missade bussen och pallade inte vänta på nästa >.<

När ja kom hem så duschade jag och sen körde pappa mig till elli :)


Inte mkt mer att skriva, trettonspelen imorron btw :D


  

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards