stallkompisarna

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av stallkompisarna - 26 januari 2011 22:38

Sovgott.

  

Av stallkompisarna - 26 januari 2011 21:34

Hittade några filmer på när jag tävlat i höstas :D Lägger upp 3 stk iaf :D <3
   Jag och Rosett (: 80-90 cm. 2 stopp, mitt egna fel, men hade nt tävlat henne på 2 år :S
   Jag och Bagheera (Darco) på Finalen i ponnyallsvenskan i Vellinge! 70-75 cm :D


Jag och Bagheera (Darco) på ponnyllsvenskan på hemmaplan, dvs. Örs! :D <3

  

Av stallkompisarna - 26 januari 2011 20:58

Känns som det var längesedan jag skrev ngt sist (a). Men dt har nt hänt spec mkt denna veckan för mig.

Eller, jo lite.

Ska slinga mitt hår imorgon. Ljusare blondt :D sånt happyface nu (y)

Meen håller typ på att göra om mitt rum :D

Från rosa till svart/vitt :P (Bild kommer när allt är klart)


Det dåliga denna veckan är att London-resan är inställd :S


Skulle egentligen åka till London i slutet av februari för att se på fotboll (Tottenham-Arsenal) (Min brors födelsedagspresent), men så har typ Arsenal en annan match den helgen, så matchen blir flyttad :S Visst blev jag besviken, men mamma sa att hon och jag kunde åka till göteborg den helgen istället och kolla på Göteborg horse show :D Då blev man lite gladare.


Menmen, Ska typ plugga till ett matteprov nu :S Inte pluggat ett skit, och ahr dt till imorr'n smart ;)


  

Av stallkompisarna - 26 januari 2011 19:28

Red ju poppe idag men det gick skiiiiiiiiiiiiit!!!

Tänker nt gå in på mer än att det gick skit eller ibland bra men typ skit :)


Har sett att flera bloggare har gjort så här att dom typ gjort :

Dag 1 - Presentera mig

Dag 2 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 3 - Favoritbilderna på min häst
Dag 4 - Mina drömmar
Dag 5 - En bild på stallet och omgivningen

kommer typ bara på detta just nu

men men får se om jag orkar göra det oxå o.o

 

  

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards