stallkompisarna

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 21:56

Det som inte får hända, händer.. Vila i frid Emilia!

Allt är orättvist! 16 år och hela livet framför sig, ändån så tar det slut nu..


Det får en att tänka om. Det kan faktiskt hända vem som helst. Så ta vara på era vänner, familj och alla nära och kära, för det kan hända vem som helst när som helst :( Nu ska jag njuta av varje dag för man vet aldrig.


  

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 19:51

Kom precis på att jag inte ahr bloggat på typ 2 veckor ;S Dåligt av mej, men ska iaf berätta lite om min vecka (:


Måndag;

Idag stack jag och elli upp på Väla med Mette och Matty. Typ vi gick en runda där inne, sen stack vi till Hööks ist (a). Hittade jättemkt saker som jag vill ha (y) och mette köpte sjukt mkt till Hami, och hon ville köpa saker till sin nya häst (Hon har inte bestämt vilken hon ska köpa ännu) xD. Efter Hööks gick vi in på Maxi :D Jag och mette köpte mat och varsin fastlandsbulle. Gooott!!.

När jag och elli sen skulle ta bussen hem till Ödåkra, så tar vi först fel buss åt fel håll (n), så vi får åka tillbaka igen xD Vi hoppade på en buss som gick till Ridhuset ( Vi skulle åka till Stattena därifrån) Men de har typ vägarbete där utanför, så de körde till en annan busshållplats ;S Vi åkte till Stattena för att typ ta 22;an till Väla. Elli såg ngn sån läskig guppe som hon tror var pedofil xD hahha, Hon blev typ sån skitnervös för att han skulle komma, men som tur var kom bussen innan.

Det var nog Måndagens smidiga sak.


Tisdag;

Började skolan idag. Kändes ganska skönt (:

Typ tog det lugnt och så.

Sen på eftermiddagen var det min sista ridning i Tisdagsgruppen.

Gillade inte den gruppen så mkt, så nu är det bestämt att jag ska hoppa varje lördag (och inte varannan som jag gjort innan) och ta privatlektioner i dressyr ca varannan vecka :) Tror det kan bli riktigt bra ;p


Onsdag-fredag gjorde jag inte så mkt mer än skolan.


Lördag;

Hoppade idag (: Skulle gentligen ha Rosett, Men veterinären ska kolla hennes tänder, så fick ta bagge ist ( Inte ledsen över det).

Gosh, Bara älskar den hästen asso! Han gick kanonfint hela tiden.

hoppade lite studs och annat teknik arbete.

Synd att han inte var en C eller D-ponny, för då hade vi köpt honom ;(




Här kommer lite bilder på mig och bagge från 2010 ♥

             

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 18:47

Tänkte visa lite bilder på sally som jag fota på betet 2010:)



  

  



   


        

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 17:38

Asså jag har typ nyss sett en av världens bästa filmer enligt mig.

Jennie hade tipsat om den innan så jag kollade när den skulle gå på tv.n så den gick idag:)

Och det var en äkta gråtfilm!

Jag och min mamma tittade på den och båda blev lika "rörda"

Filmen heter Allt för min syster elr som den egentligen heter My sisters keeper 


Här är trailern:







  

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 13:40

Idaaaaaaag har jag väldigt tråkigt ):

men ska snart kolla wrestling från klockan 14.00 till klockan 16.00 :D

det är klockan 2 till klockan 4 om ni nt visste det ;)

iallfall

jag har tråkigt?

Kanal 10 allihopa:)!

 

  

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 13:25

Nu har vi en ny header :D

 

Tycks :)?

Jag är sjukt kass på att göra sånt märkte jag, har ingen som helst fantasi .__.

 

Nästa header får Sara göra tycker jag :D

 

  

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 01:04

Kom att tänka på Capriccio. En häst som stod på örs och fick spatt på sommarbetet. På hösten så skulle jag sätta igång henne men hon blev aldrig bra och fick tyvärr avlivas :( Saknar den hästen, hon var så speciell <3


  

     

Sista gången & sista bilden:(

  

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards