stallkompisarna

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av stallkompisarna - 23 januari 2011 23:36

Gud vad jag saknar sommaren..

Är trött på kyla, mörker och.. kyla!

Ush, nej jag är en sommarmänniska.


  


    

Jag är lyckligast på sommaren.


  


Av stallkompisarna - 23 januari 2011 21:30

Jag känner mig på sjukt bra humör och tror denna veckan som kommer nu då (söndag idag för er som nt visste;) kommer bli sjukligt bra:D

Typ
Måndag - Stallet :)

Tisdag - Hoppa Hieron
Onsdag - Dressyr med Poppe :)

Torsdag - Rida(?) Bella för sista gången och nisse kanske följer med och fotar:)

Fredag - Kanske stallet (Y)

Lördag - Stallet :)

Söndag - SLAPPEDAAAAAAAAAAAAAAAAAG!:D


I'm here without you baby
You're still with me in my dreams

Tonight girl there's only you and me


Jay Smith - Here without you:)

Om du nt hört den?

Lyssna på den!!!

Sjukligt mysig :)

Jay Smith – Here Without You

  

Världens bästa hääst <3



  


Av stallkompisarna - 23 januari 2011 17:07

chhaa!

var med elli hos Misty idag, fint stall :) och Misty va lika söt som vanligt ;)

MEN KALLT VAR DE ! och det börja snöa! men sen sluta de igen (y ;p


vet inte om jag ska till örs imon eller inte.. brukar inte orka alls mycket efter skolan ''/ vi får se hur de blir (y)

bjuder på random bilder på mig o frida sen förra året (y)          

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards