stallkompisarna

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av stallkompisarna - 19 januari 2011 23:06

Hoppade med Zarrasin idag för Camilla. Hon var pigg och glader men hon va duktig! Hoppade en bana på drygt en meter och det tyckte hon va kul! Fina snuttan! :D

Men när jag kom tillbaka till stallet märkte jag att ngt inte va som det skulle.. Lilla Nolita (Zarres föl, 3½år) hade kolik. Och hon fastna mot väggen och allt! Så vi fick dra loss henne sen gå med henne och så, så löste sig allt. Hon fick byta box med Zarre som inte alls blev nöjd haha!

Skrittade ut Hanni en runda också :)

 

Imorgon blir de hoppträning i skolan för Micke sen blir det att hoppa med Caprice! :D

Slänger upp några härliga bilder från i somras!

 

  

Mamma och dotter :')


  


  

Zarrasin, Nolita & Hanni, fina tjejerna! <3


  

Av stallkompisarna - 19 januari 2011 16:38

Idag red jag Popapache "Poppe" :)

Han var riktigt mysig idag bättre än förra veckan :)

Han är seg men asså rolig?

Underbaaart rolig :D


igår red jag Hieron "Bumbi"

Gick inte alls bra!

Men lixm alla har sina dåliga dagar elr..?

Har haft många dåliga dagar känns det som (N)

Men annars var väl allt ganska bra :)


  


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards