stallkompisarna

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av stallkompisarna - 22 januari 2011 16:49

Heej :)

 

Idag har jag haft städdag x'D Varje vecka så måste jag dammsuga hela huset en gång, så det blev idag när jag ändå nt hade något planerat xd Om jag inte gör det så får jag avdrag från månadspengen :(

När jag hade dammsugat klart så frågade jag mamma vad jag kunde göra för att få lite extra pengar ^^

Vi kom fram till att om jag torkade av alla fönsterkarmar + bord, torkade golven, putsade alla speglar (typ 5 stk xd) & vek 2 maskiner tvätt så skulle jag få 100 kr extra :)

 

Så nu har jag torkat både fönsterkarmar & golv, väntar på att golven ska torka så jag kan putsa speglarna oxå xd Tror att det är hyffsat torrt nu, så kan snart fortsätta xd

 

Sen ska jag duscha, och efter duschen & maten så blir det att vika tvätt >.<

 

Tråååkig dag iaf.. Men imorron ska jag till Dimmboy :D Ska testa med att ge Migge lite hö när jag tar in Dimmboy, så att han inte försöker attackera/smita ut..

 

Kommer kaanske ett inlägg till senare ikväll ;)

 

Hejdå ♥

 

 

Ignorera min sjukt fula sits -.- Glider ner till framvalvet hela tiden i den sadlen xd

    

Av stallkompisarna - 22 januari 2011 11:04

jag vet, har inte skrivit på jätte länge.. men har som sagt bara data hos pappa, och har inte haft tid heller..

Igår var jag med nian hela dagen, gick hem typ 11( efter Let´s Dance) C:

Idag ska jag va med nian igen := vet inte riktigt vad vi ska göra, men hittar nog på något :)


en bild på mig och nian sen i sommras när jag var med henne och hennes famlij på öland :)

 

I torsdags var den bästa ridlektionen någonsin! iaf på storhäst (y)

jag red Dior och vi hoppade, och när jag hoppar, så brukar jag typ luta mig bakåt över hinderna? och sen efteråt luta mig frammåt? 

MEN INTE I TORSDAGS! :D

när vi skulle hoppa banan igen, så fick jag typ såhär perfekt sitts över alla hinderna! :D

och anki bara : jätte bra lisa! :D du hade bra sitts över Alla hinderna! :D

så jag blev jätte glad C:

och nästa vecka är det dahs att rida Caprice ;) igen..

 

Dior! :) inte finaste bilden, men ändå ;)


 


Av stallkompisarna - 22 januari 2011 09:39

"En valack säger man till att göra något. En hingst ber man och till ett sto skickar man in två skriftliga ansökningar och frågar om hon skulle kunna tänka sig att göra detta..."

Drar till stallet nu snart och sen drar man till becky och ska sova där med Emelie:)
TREVLIGT <3


ha de bra alla;)

 

  

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards