stallkompisarna

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av stallkompisarna - 14 januari 2011 21:39

Haai alla xd


Tänkte bara lägga in en video på en skitrolig 'låt' från tv-programet Grotesco (säsong 2)



Om du skulle bli 'beroende' så finns den även på spotify x)



Ja, det var väl det mesta jag ville säga, jag har varit sjukt trött hela dagen, så ska nog sova snart xd

Råkade somna lite på SO:n idag, men dt va typ bah nån minut, sen vakna jag igen :$ Men dt pinsamma e att jag sitter längst fram, så läraren såg säkert mig x'D


Imorron ska jag till Dimmboy :) När jag va där igår va han supermysig :D Haha, han är nyrakad xd Så nu liknar han en nakenråtta lite >.<

Ska jag ha med kameran dit imorron, eller ska den få stanna hemma (: ?


 

Köpte denna idag btw xd En av mina 'vill ha' grejjer från nya hööks katalogen ^^


     

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards