stallkompisarna

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Dålig uppdaterig ;s

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 19:51

Kom precis på att jag inte ahr bloggat på typ 2 veckor ;S Dåligt av mej, men ska iaf berätta lite om min vecka (:


Måndag;

Idag stack jag och elli upp på Väla med Mette och Matty. Typ vi gick en runda där inne, sen stack vi till Hööks ist (a). Hittade jättemkt saker som jag vill ha (y) och mette köpte sjukt mkt till Hami, och hon ville köpa saker till sin nya häst (Hon har inte bestämt vilken hon ska köpa ännu) xD. Efter Hööks gick vi in på Maxi :D Jag och mette köpte mat och varsin fastlandsbulle. Gooott!!.

När jag och elli sen skulle ta bussen hem till Ödåkra, så tar vi först fel buss åt fel håll (n), så vi får åka tillbaka igen xD Vi hoppade på en buss som gick till Ridhuset ( Vi skulle åka till Stattena därifrån) Men de har typ vägarbete där utanför, så de körde till en annan busshållplats ;S Vi åkte till Stattena för att typ ta 22;an till Väla. Elli såg ngn sån läskig guppe som hon tror var pedofil xD hahha, Hon blev typ sån skitnervös för att han skulle komma, men som tur var kom bussen innan.

Det var nog Måndagens smidiga sak.


Tisdag;

Började skolan idag. Kändes ganska skönt (:

Typ tog det lugnt och så.

Sen på eftermiddagen var det min sista ridning i Tisdagsgruppen.

Gillade inte den gruppen så mkt, så nu är det bestämt att jag ska hoppa varje lördag (och inte varannan som jag gjort innan) och ta privatlektioner i dressyr ca varannan vecka :) Tror det kan bli riktigt bra ;p


Onsdag-fredag gjorde jag inte så mkt mer än skolan.


Lördag;

Hoppade idag (: Skulle gentligen ha Rosett, Men veterinären ska kolla hennes tänder, så fick ta bagge ist ( Inte ledsen över det).

Gosh, Bara älskar den hästen asso! Han gick kanonfint hela tiden.

hoppade lite studs och annat teknik arbete.

Synd att han inte var en C eller D-ponny, för då hade vi köpt honom ;(




Här kommer lite bilder på mig och bagge från 2010 ♥

             

 
 
Mette Helbl

Mette Helbl

16 januari 2011 21:53

Haha vi är ju bääst :)<3
Kommer sakna dig i gruppen!
Men vi får ses ändå ofc :D

http://www.mettehelbl.blogspot.com

 
Ingen bild

sara

17 januari 2011 23:47

baggso e bara bäst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stallkompisarna - 15 juli 2013 03:12

Nattuggla som jag är så blev jag lite uttråkad och bestämde mig för att klicka mig in här på vår gamla blogg! Det var ju nästan ett år sedan vi bloggade sist, och när jag kollade statistiken, lixom bara på skoj, så såg jag att för ungefär en vecka se...

Av stallkompisarna - 27 juli 2012 04:45

TJAAAO! Längesen jaaao! Har varit på festivalen med Ellabeth, Elli och Pisse! Pisse sover hos mig om ni ville veta ALLTSÅ! :) Vi SÅG ROBIN STJERNBERG! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUNGLIG KILLE! PUSS PÅ HAN! Och massa andra och ngt skit som Nisse & Elli tyckte va ...

Av stallkompisarna - 15 juli 2012 01:42

Hejsan, har inte bloggat på en evighet! Slänger in lite blandade bilder som tagits sedan sist jag bloggade, en hel del på mig & Ancker eftersom jag ridit honom ganska mycket den senaste tiden xd Nu ska jag dock rida Selma ett tag, det kommer säkert a...

Av stallkompisarna - 12 juli 2012 16:27

Som alla har märkt är vi väldigt inaktiva nu. Vi alla har mycket att göra med/utan hästar just nu....   Vi ses igen när vi har mer tid att blogga ;) ...

Av stallkompisarna - 29 juni 2012 11:11


Hejhej! :)Längesen längesen SAKNAT MIG :) ? Nejmen ska försöka vara seriös även om att alla jag känner vet att jag har svårt för att va seriös    HAHAHAH FIN SMILES.. IALLFALL! Skriver lite kort om mina dagar denna veckan där nere så om ni vill k...

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards