stallkompisarna

Alla inlägg den 1 april 2011

Av stallkompisarna - 1 april 2011 21:01

Hejhej :)

Är hemma från sälen :D Eller ja kom hem igårkväll, men gick & la mig typ direkt x'D


Har fått en sjuukt sexig solbränna, men orkar inte lägga in bilderna nu ikväll så ni får inte se den ännu :D Kan avslöja att jag har vita skidglasögon i huvudet, tror ni fattar resten?

Har sockerabstinens & hästabstinens.. :( Lär inte åka till örs förrens på måndag, men får stå ut .__. Sen sockerabstinensen beror på att jag har vant mig vid att äta godis 24/7 & dricka energidricka/läsk 2-3 gånger om dagen (minst!).


Några foton finns på facebook, men där e bara från mobilen (eftersom jag var uttråkad på bussen påvägen hem x'D). Men bilderna ute från skidbackarna finns iaf där :D Resten är bara bilder från stugan & lite från bussen, men de är ganska tråkiga för er som ej känner personerna så de enda jag lär lägga ut därifrån är bilderna på min solbränna >.<


Såg att vi hade fått ett önskemål om att lägga ut bilder från när vi rider, så kan slänga upp lite random bilder som jag förhoppningsvis inte har visat för många gånger tidigare :D

Enjoy ;)♥


                              Är inte särskilt stolt över någon va bilderna, men har inte blivit fottad på ett tag när jag rider så detta är ungefär vad jag har :)

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards