stallkompisarna

Alla inlägg den 18 april 2011

Av stallkompisarna - 18 april 2011 18:34

HäiHäi ^^


Tänkte bara meddela att nästan hela SG e påväg mot Filippa nu, hihi :D Bara lilla mikkis som inte kunde komma bara för hon ska till London imorron.. Tråkigt men sant :(

Vi ska försöka att göra ett videoinlägg så ni som nt känner oss får se & höra hur vi låter (inget vackert ljud x'D) men vi får se om vi tänker på det   

Förmodligen bloggar vi mer ikväll, så jag säger hejdå sålänge :D Min skjuts kommer lix om 7 minuter sååå känns som att man borde skynda sig..


 

Av stallkompisarna - 18 april 2011 08:51

Hejhej :)


Ska snart sätta mig på bussen & ta mig ut till örs ^^ Någon skötarträff i typ 3 timmar, undrar vad vi ska göra *nyfiken*   haha ful smajlis x'D

Men hoppas såklart på att det blir lite skötarridning, har inte vatt det på skitlänge -.-

Sen tror jag att det blir typ rykttävling & kanske putstävling   Rykttävling är ok, men putsa e tråååkigt :$


Okej, klockan är typ 9 & tror min buss går runt 10, så det känns som att jag borde skynda mig lite, haha xD Vaknade nyss lix :$

Igår fick jag bilderna av Mikkis på mig å Ville från i torsdags så kan bjuda på några :)♥


          

LÅNEHJÄLM xD

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards