stallkompisarna

Alla inlägg den 11 april 2011

Av stallkompisarna - 11 april 2011 23:09

Dessa typer av videosar är underbara! Så mätkiga, och man förstår verkligen varför vi håller på med hästar..




 




Av stallkompisarna - 11 april 2011 15:36

Hejhej :)


Har ju inte bloggat på några dagar, men kan väl göra ett litet inlägg :D

Har nyss 'utvärderat' alla ämnen inför utvecklingssamtalet jag ska ha nu i eftermiddag, 16.30 .__.

Hoppas att det går bra, men det kan knappast gå mycket sämre än förra året haha xD Känner inte för att skriva om det här, men ni i SG kommer nog ihåg :$


Igår var det ju Pay & Ride på örs, och självklart var jag med på Rosett :D Vi hoppade 70 cm, eftersom det är KM höjden :D

Det gick sjukt bra faktiskt, kändes skitdåligt men nu när jag tittat på bilderna som snälla folket har fottat så gick det faktiskt hyffsat bra :) Det kändes som att hon bah rusade och att jag inte hade någon kontroll + att hon slängde sig över hinderna, men hon hoppar faktiskt fint :O

Ska rida henne imorron igen, markarbete då :) Längtar efter min söta storponny (Ville (♥) e min lilla ponny så Rosettis får va min storponny :D)

Slänger upp några bilder, hihi :)


            Fottade av Elli, Jennie, Mikkis pappa & Ida x'D


NU TAGGAR VI KM :D


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards