stallkompisarna

Alla inlägg den 6 april 2011

Av stallkompisarna - 6 april 2011 23:26

Fanny ville se barbacka-bilder, så jag rensade mina usbminnen och hittade typ 40 st bilder! Hahaha, ååh jag kan inte välja! Har velat fram och tillbaka så nu får ni se några, säg till om ni vill ha fler, har en hel drös (a)

 


  

 

       

   

    

 


     


Ursäkta för bildbomben ;)

Nästan alla bilder är flera år gamla, minnen!


     


       



Av stallkompisarna - 6 april 2011 22:43

Fanny önskade Barbacka bilder så jag tänkte visa mina Barbacka bilder :)


 


 

  Hennes träns var lite stort då men det är fixat nu xd


 

 

 

Heheh allt från mig ikväll :)

Godnatt :D


 

Av stallkompisarna - 6 april 2011 22:18

Sha!

Just nu är hela mitt liv perfekt typ? Obeskrivligt bra känsla!

Har ett gammalt kemiprov som dom andra gjorde för två veckor sen, som jag inte vill göra. Skulle egentligen gjort det idag, men då blev min lärare sjukskriven i minst en vecka, alltså kommer jag göra det efter påsklovet! Great, mvg here I come! Plus att jag fattar exakt allt vi gör i kemin nu, vilket gör mig lycklig! För jag hade ig-varning innan hehe.. Och min skola är bäst och jag har underbara klasskompisar och vänner! Jag älskar erღ

Iaf, idag följde min kära kompis Maria med till stallet och hälsade på! Hanni hade en av sina dåliga och okoncentrerade dagar så hon lyssnade inte alls bra. Och det blåste ute + var massa andra hästar = okoncentrerad till max. Men vi hoppade något litet kryss och hon va fin stundtals vilket alltid är något! Tyvärr blev det inte så många bilder innan kameran dog men ni får några iaf.


  Spökbild?


   

Hanni och Maria!


Känner att jag har kommit i en aktiv/plugg period? Känner bara för att plugga och sticka ut och springa/träna hela tiden! Underbart.


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards