stallkompisarna

Alla inlägg den 9 april 2011

Av stallkompisarna - 9 april 2011 22:45

Sha!

Hoppade Ancker i morse, så grym han va! Hoppade superbra på allt och han kändes så fin.. Hoppas det går lika bra imorgon! Som ni vet hatar jag när han trampar om, men de gjorde han inte så mt idag utan hoppade av långt och perfekt! Måste säga att jag är kär i dne lilla hästen hihi! Lägger upp några bilder Miche fotade :)


Sen va de show 2011 på Helsingborgs Ridgymnasium! Showen blev väldigt lyckad måste jag säga, kul hade vi i alla fall! Och min lilla Angelo vann höjdhoppningen med en tjej som har honom i specialidrotten! Han hoppade 155 och va superduktig! Nästa år MÅSTE ni komma, för då håller min klass i den hehe (;




 



  

Så jäävla grym!


           



Av stallkompisarna - 9 april 2011 17:36

Nisse är osmart :)

Hon stoppa fram sitt finger framför munnen på mig :$ Så skulle jag LÅTSAS BITA HENNE! så tar hon nt bort fingret det är klart jag biter henne då?:O

Nisses komentar av detta: Bra du sjunger unge
Och jag sjunger nt ens?:)

Nu mobba hon olle :o

Vet nt vf :$

Bara för han skriker och säger GODDAG GODDAG GODDAG GODDAG GODDAG PÅ DIIIIIIG :)

typ 10 gånger per minut :)

Nu ska vi mobba en tjejs sångröst för hon verkar tro hon sjunger bra?:)

Annars lägger man nt ut det på youtube lixm?:)

Klart man mobbar då:D


Hejdå från oss

OCH

bit aldrig någon!



   

Av stallkompisarna - 9 april 2011 17:29

Heej nissepisse här, hemma hos Jojjo men ändåå :D :D

Idag sa jojjo något SMART när vi byggde bana :'O

Det va något med att lägga bommen på vattenmattan så den inte flög iväg (y)


Sen nu hemma hos henne, jag bah ska vi hämta kex då? (hade snackat om dt ett tag x'D). Hon bah: ja vänta lite, jag ska bara komma först :D

Snacka om att gå från 100% smarthet till 0% xD


Seriösare inlägg kmr ikväll, men kan bjuda på nån bild :D

Btw ikväll kommer det även lite bilder från idag :)♥


Nyss rapade hon mig i örat & skrek JAAAAA :D! Lixom hallå? mys >.<


     

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards