stallkompisarna

Alla inlägg den 14 april 2011

Av stallkompisarna - 14 april 2011 23:03

Bella idag gick NT BRA!:o
Hon typ bara var allmänt jobbig :o
Typ när jag red så kom det två hästar och när dom gick ut för dom skulle rida ut en runda så ville hon med så då typ blev hon sur på mej ._.
Sen typ blev hon rädd för en "fågel" och hoppade iväg o.o
Så det slutade med att jag sprang lite med henne och sånt :)

Äsch det går bättre nästa gång:)
Hejdå och godnatt! :)

 

 

Av stallkompisarna - 14 april 2011 15:54

Hej :$
Kom nt på någon rubrik så den fick bli lite random :)
Glömde blogga igår:$
Så täntke berätta om ridningen :)
Hade Flash & han hatar mig nog efter igår:$
Han typ var sjukt suuur på mej för jag ville att han skulle gå fortare :p
Heh :)
Sen iallfall i morse träna jag på gymmet med skolan :D
Imrrn ska vi boxas på gymmet :D

Vet nt vf men det är grymt kuul :D
Och nu snart blir det lilla Bella <3



"At night when the stars
light up my room
I sit by myself

Talking to the Moon"

<3

    

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards