stallkompisarna

Alla inlägg den 26 april 2011

Av stallkompisarna - 26 april 2011 22:57

Sha!

Fick ett samtal av Anna i morse och nu ska jag tävla Zarrasin i km! Ancker med såklart. Ska även träna henne imorgon och rida henne hela veckan, ska bli superkul! Är ännu mer taggad nu haha, det dubblar ju chansen att vinna.. ;)

 

  

 

 

Red ut en långrunda med Jannica och Ida på cirka två timmar! Behövde sticka iväg från allt ett tag. Hade skitkul som vanligt och hästarna va lite smått galna! Men det är så det ska vara, en pigg häst är en glad häst! Det finns inget härligare än att galoppera med sina kompisar över en äng i solen! Absolutly wonderful.

Tog en massa bilder så här kommer några! :)



 




  


 

     

Av stallkompisarna - 26 april 2011 21:58

HejHej!:D
Idag blev det att hoppa Hieron :)

Alltid lika kul

VI hoppade typ studs sen ett plank sen oxer sen en grind :)
Han hoppade sen kan han nt hjälpa att jag rider för långsamt ;)
Men men Nu ska jag se Big Brother :)
Bloggar imrrn när jag kommit hem från HFRK :)


 

 

 

Av stallkompisarna - 26 april 2011 13:12

Tjäääääna!!!


Sitter här och chillar med vännerna :D Vi har de bäst som vanligt. 



Snart äre KM ;d Ska iaf va med på Casanova, men vill va med på bagge oxå. Men eftersom han ska besiktiga på fredag vet jag inte om jag får va med på honom ;(



     Förra årets vinst med bagge <3


   

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards