stallkompisarna

Alla inlägg den 28 april 2011

Av stallkompisarna - 28 april 2011 23:10

Onsdag:
Rida flash gick ganska bra:)
Torsdag: Red Bella gick oxå bra skrittrunda:)

Imrrn vet jag nt vad som ska hända men nu ska jag sova :)
Godnatt
 

Av stallkompisarna - 28 april 2011 22:50

Sha!

Va hemma hos mamma igår så hann inte blogga, förlåt!

Igår tränade jag med Zarrasin, hon va såå grym! Hon har nog aldrig gått så bra med mig förut! Hon stannade bara en gång och för att vara hennes humör är det skitbra! Camilla lärde mig hur jag ska rida för att hon inte ska stanna, och det funkade för hon hoppa en bana på 1 meter och va positiv hela vägen runt! Finfina häst, jag hoppas du stannar längre nu när vi hittat det. ♥


Såg startlistan idag till km, insåg att det är privatponnyer mellan mina klasser så hinner lugnt hoppa fram Zarris! Snälla Anna rider fram henne och snälla Jojjo tar hand om Ancker, tack! ♥

Ohh, är sååååå taggad nu! Detta har jag längtat till sen förra årets km! Känner mig som en barnunge haha..


 



Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards