stallkompisarna

Alla inlägg den 4 april 2011

Av stallkompisarna - 4 april 2011 22:55

Sha alla!

Nu har jag precis rensat datorn, har absolut inga bilder kvar på den! Så nu har jag tre fulla usbminnen men bara bilder och filmer haha, men datorn blev så extremt seg så hoppas den blir snabbare nu! så nu blir det mer komplicerat att lägga upp bilder haha ;(

Idag red jag Blondie lite, Kajsa sa att hon såg jättefin ut, blir såå glad! :'D Sen red jag ut på Zarre med Lisa och Cicci. Zarre var allmänt överpigg och sprang och studsa hela tiden, överskottsenergi? Jadå!

Åh älskar mina hästisar! ღ 



 

Tänkte svara på Miches tidigare inlägg angående Selma:


Jag tycker absolut du ska ta Selma Miche! Som du redan vet blev jag klubbmästare på henne 2008, och hon är en så mysig ponny! Red henne jättemycket 2007-2008.. stod också väldigt nära henne då, och hon betyder fortfarande mkt för mig. Men växte tyvärr ur henne! Men hur som helst, hon är supermysig och hon gör verkligen alltid sitt bästa, eller ja hon gjorde på den tiden. Kommer aldrig glömma hur lycklig jag var den dagen! Finfina Selma ღ 



 

 

  

Kommer aldrig glömma oss, ponnyskrutt!


         






Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards