stallkompisarna

Alla inlägg under januari 2011

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 18:47

Tänkte visa lite bilder på sally som jag fota på betet 2010:)



  

  



   


        

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 17:38

Asså jag har typ nyss sett en av världens bästa filmer enligt mig.

Jennie hade tipsat om den innan så jag kollade när den skulle gå på tv.n så den gick idag:)

Och det var en äkta gråtfilm!

Jag och min mamma tittade på den och båda blev lika "rörda"

Filmen heter Allt för min syster elr som den egentligen heter My sisters keeper 


Här är trailern:







  

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 13:40

Idaaaaaaag har jag väldigt tråkigt ):

men ska snart kolla wrestling från klockan 14.00 till klockan 16.00 :D

det är klockan 2 till klockan 4 om ni nt visste det ;)

iallfall

jag har tråkigt?

Kanal 10 allihopa:)!

 

  

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 13:25

Nu har vi en ny header :D

 

Tycks :)?

Jag är sjukt kass på att göra sånt märkte jag, har ingen som helst fantasi .__.

 

Nästa header får Sara göra tycker jag :D

 

  

Av stallkompisarna - 16 januari 2011 01:04

Kom att tänka på Capriccio. En häst som stod på örs och fick spatt på sommarbetet. På hösten så skulle jag sätta igång henne men hon blev aldrig bra och fick tyvärr avlivas :( Saknar den hästen, hon var så speciell <3


  

     

Sista gången & sista bilden:(

  

Av stallkompisarna - 15 januari 2011 19:50

Detta är nog världens största diss, NÅGONSINN! Jag är otroligt beroende av MTV och kollar på det varje dag men idag när jag skulle kolla så stod det att MTV inte tillhörde de kanaler som ingår i tvn? :ssss

Så man måste köpa typ sån grej till med andra kanaler GAAH


DISSDISSDISSDISSDISS

  

Av stallkompisarna - 15 januari 2011 19:29

Är så sjukt sur på pappa

 

Han tror nt att jag klarar av att ta bort plasten från sånna stora höbalar ni vet :S Enligt honom ska jag få den på mig elr bli klämd -.-

 

Idag på g-lund så var ensilagebalen slut, så jag var tvungen att öppna en ny. Det var jobbigt, men det gick. Var tvungen att rulla den lite för den stod på plasten, sjukt tungt men jag klarade det.

 

Så nu när vi satt & åt middag, så bad pappa mig att hjälpa honom att lyfta upp julsaker på vinden, och då sa jag att jag hade träningsvärk i armarna mellan armbågen & axlen. Han frågade såklart vad jag hade gjort & jag sa att jag hade tagit av plasten från en höbal, så jag var tvungen att rulla den lite.

Då bah får han värsta dampen & börjar skrika om hur farligt det är, att jag kan bli mosad eller att den ska trilla på mig ;S Enligt honom ska jag skära ett hål i den så att jag kan ta det hö som jag behöver & sen låta någon annan vuxen ta bort resten. Det är ju inte riktigt så det funkar i stall, där hjälps ju alla åt, ellerhur?

 

Är höet slut får man helt enkelt öppna en ny, inte bara vara egoistisk & öppna det man själv behöver för att kunna sätta hö, jag ska ju inte slippa göra det jobbiga hela tiden :S Men sånt verkar inte min tröga pappa förstå -.-

Han säger INGET om hur farligt det är att vara i stall, rida osv. Han bryr sig nt ens om att jag cyklar nu när dt e så halt ute. Men när det kommer till höbalar, oooh dom är sååå livsfarliga >.<

Dom kanske helt plötsligt kan få ben & ge en värsta ninjakicken i magen så man trillar ner från loftet & bryter nacken, vem vet xd

 

Men nu ska jag sluta gnälla.

 

Vad tycker ni själva om att öppna höbalar? Är det farligt enligt er ?!

 

  

 

Fan oxå -.- Nu kom mamma in & tog min mobil :@ ååh -.- mitt liv suger just nu

 

Av stallkompisarna - 15 januari 2011 14:46

Vaknade nästan precis, är väl typ halvsjuk nu =/ Sitter iallafall och tittar på typ början till programmet Vänner. Om alla skådespelares bakgrunder och massa sånt, skitkul! :D

Brukar inte kolla på programet men det händer väl ibland & jag gillar det.


http://www.youtube.com/watch?v=l9Nc0FAk74c

  

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards