stallkompisarna

Alla inlägg under april 2011

Av stallkompisarna - 24 april 2011 21:30

Tjääännaa!


Inte bloggat på läänge, Mään, har faktiskt inte vatt hema eller haft tid :P


För typ 2 veckor sedan var den Pay & ride på örs :P

Gick så sjukt bra ju :P typ felfri :D


Film kommer ;)


Seen så gick Casse igenom besiktningen, och han kommer hem te mig på fredag kväll :D überglad :-D :-D :-D :-D :-D :-D


SEEEN så har jag vatt i London nui oxå :P Kom hem för exakt 21 h och 50 min :P

Kommer kanske ngn bild därifrån oxå :P

         Finaste bagge <3 Kommer aldrig glömma dig! :( <3<3<3 ♥


   Filmen från tävlingen :D


   EN bild från London  xD Fotad innefrån kupolen på London Eye :P


Ska typ snar lägga mig tror jag :P e CP trött :S


 

Av stallkompisarna - 24 april 2011 16:58

Sha!

Just nu sitter jag och väntar på Ninette, den personen jag kännt längst och som jag fortfarande umgås med. Vi började rida tillsammans för 6 år sen och red tillsammans fram till 2009! Men hon hänger med mig till stallet ibland ändå!

Vi ska ut till Hanni och jag ska antingen rida eller longera Hanni i vår "paddock". Det är egentligen en paddock men hästarna går där på vintern så det är mer en grushage. Vi har lite brädor och tunnor där som funkar som hinder men jag och Ida tänke rusta upp dom lite i somma och fixa till där så de blir mer en riktig paddock :)

Nu får jag rusa, Ninette kommer nu, bloggar sen!


Jag skuttar med Hanni i "paddocken" för 2-3 år sedan! Som ni ser växer det gräs där på sommaren haha, lite nytt underlag behövs kanske?


   

Av stallkompisarna - 24 april 2011 15:39

Nissepisse här igen :D

Var ju ett tag sen sist, men jaao..

Har väl nt så mkt att skriva, skriver mer ikväll för har en sak att berätta :/ Nt så kul direkt :( Tror många fattar... :/


Iaaaf, e hos jojjo nu & ja hon typ failade innan, kmr nt ihåg vad hon sa men kul va dt :D

Vi har varit inne på fredriksdal & jag har fottat lite, fölen (elr ja 1.åringarna) e fööör söta :D Tror kanske jag kan ladda upp några bilder här på jojjos data, hehe :$ Nä det kan jag nt, hon har ingen minneskort sakisak i sin data :(


Meen, jag & jojjo har fottat lite cp bilder, så det kommer kanske EN bild :D Typ den normalaste ^^ Fast dom e inte inne på datan ännu, så jojjo lägger in sen :D


BajsBajs & harre bra :D


  Jag & Jojjo gjorde sånt här i onsdags när jag sov hos henne, vi glömde bah ladda upp ^^ Iaf, Ville passar i blått, right :D?

 


Av stallkompisarna - 23 april 2011 23:45

Sha!

Har inte kunnat blogga för har varit hemma hos mamma hela helgen, men nu kör vi igen!

Idag va jag på stranden med Anna, Zarrasin och Hanni :D, Det hände en sjukt läskig sak, när vi stannat bilden börjar den lukta skitkonstigt och vi ser hur det börjar ryka massa från motorhuven! Massa rök bara stiger upp och den börjar typ koka :o Jag och Anna springer ut ur bilden och kollar sen skriker vi på hennes farmor att hoppa ut, vi trodde den skulle explodera! Men det visade sig att det va kylaren som va tom, så efter ridturen fick vi vänta en halvtimme med hästarna sen kom en kille och fixa den :),

Hanni va en liten chicken idag! Det tog säkert en kvart att få i henne i vattnet trots att Zarre redan va i! Men till slut efter cirka 100 stegringar aså gav hon sig. Sen rejsa vi på stranden sen gick hon i direkt efter det :) Det finns inget härligare än en snabb galopp längs strandkanten!

Min fina häst, jag älskar dig mest i hela världen. ♥


 

 




Av stallkompisarna - 23 april 2011 11:33

Dålig upptadering från mig tror den senaste gången jag blogga var i onsdag! ._.
Inte bra inte bra :c
Sen iallafall i torsdags var det ridning med Sally igen:)

lite seriöst och lite oseriöst :D

men men:)

Efter det hade jag Bella (:
Vi typ trava några bommar galopperade liite:)

Sen red nisse och gjorde typ samma sak:D
Så det var väl allt jag har och säga ;$

Typ igår gjorde jag inget :)
GLAD PÅSK!



 

Av stallkompisarna - 21 april 2011 12:07

Sha!

Va på akuten igår och röntgade men det va inget farlig, tur!

Nu ska jag snart iväg till Hanni och rida ut sen ska jag med Anna till Camilla och så ska Camilla hoppa Zarris! :D

Sen ikväll ska vi ha teori med vår grupp + den efter och fika hihi (a) Fast hade egentligen velat rida på min Ancker men vi får vänta tills nästa vecka (;


  


 

Av stallkompisarna - 21 april 2011 12:04

Jag vet att jag inte uppdaterar alls längre. Det är dels för att jag har en egen blogg nu, så när jag har tid så väljer jag den före denna bloggen. & har oftast inte tid, så det är inte speciellt bra uppdatering på den bloggen heller. Fast nu är det dags att skärpa sig!


Igår så var jag i stallet vid lite över 10 tiden. Började med att rida Lina i paddocken lite, hoppade några hinder på 60 ungefär, tunnor och ett hinder med bara sockerbitar. Min duktiga lilla ponny flög över allt :) Efter jag hade gjort vid allting till Lina så gick jag till lilla stallet och red Damin (en häst jag tar hand om ibland). Har aldrig ridigt honom så det gjorde jag då, han var raka motsatsen till Lina kan man säga haha. Det gick jättebra när jag väl hittade knapparna på honom.


Nu ska jag alldeles strax cykla dit, idag tar jag med kameran eftersom min häst går i stora hagarna nu :)

 

Av stallkompisarna - 21 april 2011 11:04

Igår skulle jag, Frida och Jannica rida igen,  men Frida hade ju skadat benet och jannica kunde inte, så jag fick rida helt själv :(

eller inte helt själv för det var ju andra som oxå skulle rida igen ;)

jag red caprice och det gick super! måste ha varit för att jag hade mina nya stövlar ;)

Men caprice var som sagt helt amazing! som alltid.. (a)

Det var ingen som fottade, så har inga bilder, men här kommer en bild på caprice ändå ;)

 

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards