stallkompisarna

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av stallkompisarna - 2 juni 2011 23:58

Sha!

Antar att Nisse redan skvallrat lite..?

Bara för att vara lite jobbig tänkte jag säga att JAG HAR SOMMARLOV NU!!!


Hihi, vi slutade igår, jag har 5 MVG, 3 VG och 2 G, så är nöjd! Kommer dock sakna min klass såå himla mycket! Och alla hästarna.. Men vi ska antagligen vara med när dom släpper dom på bete hihi! Min klass är verkligen underbar och jag har sån tur som har hamnat med dom! Det är tack vare dom som skolan går så bra, tack!

Vi mös på stranden igår och åt avskedsmiddag på Haket. Men vi ska träffas massor i sommar. Och ja, har sommarlov i nästan 3 månader, det kan inte bli bättre!


  


  

Power Line <3


 

Av stallkompisarna - 2 juni 2011 23:30

Hej igen, tänkte berätta lite om dagen.


Var på örs med elli, nathalie, lisen, fritte, frida l & jennie (:

Hade kuligt som vanligt ;D

Jag, elli, frida & jennie skulle gå till ica, så kom vi 5 min efter att dom hade stängt -.- (y) Såd et fick bli tjollen istället.. Tror hon som stod i luckan där typ hade ngt problem med rösten & humöret o.o tjugiiiii kronor *bitchface* xd Alla utom jag börja typ asflabba, jag tyckte dt va taskigt att skratta mitt framför henne :$

Tillbaka på örs så typ gjorde vi inget som vanligt xd Jag tror dock sallys sadelhängare sitter lite lösare än innan nu, satt på den :$ Hoppsaaaaan :D xd


Vid typ 5 ngt kom fritte & lisen, fritte hade tydligen mkt kul med sin klass igår xd Får väl se om vi får några detaljer av henne? xd Hon var inte särskilt piggeliner om man säger så :D

Jaja, sen hade dom typ teori å skulle göra nån hoppbana tror jag xd Dom skulle göra vars ett hinder å sätta det var dom ville, allt dom fick var ett nummer så man visste vilken ordning det skulle hoppas (a) Kan säga att jag, elli, jennie & anki skrattade lite ibland när vi såg hur det gick för dom xd...

Men banan blev bra tillsut & det gick bra för alla som red! Bara rosett som sprang förbi en gång och cliche som stannade, båda på samma hinder :)


 

Fina Rosettan i söndags ♥


  Lagom söt bild på Bosse/Tamburett jaaa xd

 

Av stallkompisarna - 2 juni 2011 22:59

HejHej :)!


Jag älskar verkligen tv programmet Glee :D Det är så bra, musik, dans & tonårsproblem lixom :D Och så är det ju ett extra plus att en viss söt liten bög e med, hehe xd

Har börjat titta på säsong 1 nu, så man ser det från början :) Har nu sett 9 avsnitt av 22, sen finns det 22 stycken till på säsong 2. Så jag har mycket att se framemot :D


Ni som inte har sett Glee tycker jag ska göra det. Det går på tv11 onsdagar 20.00 och lördagar 18.00, fast lördagar är det repris på det avsnittet som sändes på onsdagen.

Kan även länka till sidan där jag & Jojjo tittar (a)

http://www.free-tv-video-online.me/internet/glee/season_1.html

Länken är till säsong 1 :)


  Chris Colfer, spelar Kurt i Glee ♥

 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards