stallkompisarna

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av stallkompisarna - 15 juni 2011 20:31

Sha!

Var och handlade med min moster och mina kusiner idag, måste bara berätta att jag hittade ett par grymma skor! Åhhh, ville bara packa ner dom i en väska och sticka! Så sjukt snygga verkligen.. Har aldrig varit så besatt av skor innan, men detta är sjukt! Sen kom vi in i en affär med väskor OCH skor, jag dog! Haha kommer bli värsta shoppahollic snart! Jag ska minsann gifta mig rikt så min man kan köpa allt underbart till mig! (;


Vill bo på en grymt stor hästgård utanför typ New York eller Las Vegas elr ngt, fatta vilket paradis?! Hihi, japp gifta mig rikt är min plan för framtiden..



Det är sjuuukt så mycket jag saknar min häst.. har fått höra att hon trivs bra med sin hage och sin lilla ryttare, skönt att höra! :)



   

Av stallkompisarna - 15 juni 2011 17:39

Nu funkar filmen att ladda upp, så här har ni den!

Världens finaste, jag ska älska dig föralltid. <3



 

 
 

Av stallkompisarna - 15 juni 2011 15:33

                         

Av stallkompisarna - 15 juni 2011 15:23

Bilder från sommarbetet 2009


Vif capcap <3

                             

Av stallkompisarna - 15 juni 2011 12:37

Hejhej Längesen jag blogga :)

Men det ska det bli bättring på nu under sommarlovet (:

Ridningen igår då <3

Jag älska :)<3

Vissa ville ha gymkhana och typ tre styckna ville rida utomhus :)
Så vi gjorde så :)
Jag hade Sally utomhus ♥

Gick jätte bra
efter ridningen blev jag hyperaktiv :$

Sista ridningen så blev jätte glad att jag fick henne :)



Bild från skolavslutningen (har klippt ut min kompis för tror nt hon vill vara med på denna bloggen;) & en sally bild <3


      

Av stallkompisarna - 15 juni 2011 00:29

Gjort klart min "avskedsfilm" om Hanni nu..

Vet inte vad jag ska säga, saknar henne hur mycket som helst. Min fina, underbara älskling.. Hur ska jag kunna leva vidare utan dig? Vad har jag gjort..?

Tre år tillsammans, vi två, i stort sett varje dag, Åh älskling, jag saknar dig!!

Vi har gått igenom så otroligt mycket, både gått och ont, men vi har gått från klarhet till klarhet och jag vågar själv påstå att du blev så fin nu i slutet, finast i världen. Du har gett mig så mycket, du lärde mig leva på riktigt. Du lärde mig hur mycket kärlek man kan dela med en häst.

Hjärtat, jag önskar jag kunde ta hem dig igen, jag är inte hel utan dig. <3


Filmen ville nt ladda så den kommer upp imorgon ist.. Håll utkik!


      

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards