stallkompisarna

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av stallkompisarna - 5 juni 2011 21:25

Hejhej :)
Medans det är paus i BigBrother bloggar jag:)

Jag sitter vid nisses data för att jag ska sova där inatt :)
Imrrn blir det Åstorp och kolla tävling :)
Fett mööjs!
VINN SIMON VINN!:)

   
     

Av stallkompisarna - 5 juni 2011 18:37

Jag har världens bästa vän, hon finns alltid för mig, dag som natt. Det kvittar vad det handlar om så lyssnar hon alltid. Hon är en stor del av mitt liv och jag älskar henne av hela mitt hjärta.

Ni tror nog det handlar om en av mina underbara vänner, men detta handlar om min häst. Min fina, underbara Hannigall.

 

Jag gör det för henne. Hon förtjänar det bästa och jag vet att hon förstår. Hon vet om att jag älskar henne mest i hela världen och ingen annan kommer någonsin ta hennes plats. Vart hon än befinner sig kommer hon alltid vara min Hanni. Men ännu är ingenting säkert, vi får se hur det blir.

 


Everyting I do, I do it for you. <3




 

Denna filmen gjorde jag för 1½ år sedan, alltså januari 2010 och jag tycker den beskriver mina känslor till henne ganska bra. Mobba den inte.,

 


 

 


Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards