stallkompisarna

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av stallkompisarna - 23 juni 2011 23:56

HejHej :)


Tror min dator är lika trött som jag, så det får bli ett snabbt inlägg xd


Dagen:

*Rida Rosett till sommarbetet - gick bra, ponnyn va snällis som vanligt ♥

*Varit hos Selma & Ancker - gick också bra, mer detaljerat på ponnysommar.bloggplatsen.se xd


PICS:

        Hade tråkigt så redigerade bild nr 3, resultatet blev bild nr 4.

 

Av stallkompisarna - 23 juni 2011 00:00

Sha!

Idag "hoppade" jag lill-loppan! :D

Nolita med andra ord (; , Började med att vi longerade henne i vår paddock över ett kryss och hon hoppade faktiskt ganska hyffsat! Sen hoppade jag upp på henne och tog några små skutt! Hoppade nog 3 ggr? Och travade över bommar osv, har skuttat över ett kryss med henne en gång innan men för övrigt skötte hon sig bra för att vara andra gången hon "hoppar"! Gjorde inte så stor sak av det utan tog sig över på bästa sätt. Det kommer nog bli ngt bra av denna lilla loppan, hon har ju nyss fyllt 4!


  

Vadå söt?


 

Presentation

Fråga mig

54 besvarade frågor

Omröstning

Märke VS Kopia? Om du har 2 saker som ser i princip lika dana ut, vilken köper du? Det dyra orginalet eller den billiga kopian :)?
 Märke
 Kopia
 Går efter kvalité

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards